پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرزانه: قطعا دخالت مستقیم در عزل و نصب‌ها ندارم/مسوولان باید به فکر اقتصاد باشند

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان با توجه به لزوم رعایت فاصله اجتماعی در سالن پیامبر اعظم(ص) رویان در حالی برگزار شد که صندلی‌های خالی به تصاویر شهدای شهرستان مزین و جلسه را معنوی کرد.

این جلسه که بهانه‌ای برای تجلیل از خدمات چهار ساله علی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس دهم برگزار شد، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی به عنوان نخستین سخنران در جایگاه حاضر و ضمن تبریک ایام اظهار کرد: مسوولیت امانت است، ما بر سر سفره انقلاب نشستیم و باید شبانه روز به این مردم خدمت کنیم، نماینده مجلس باید با خداترسی و آگاهی در مجلس که نمایش دموکراسی کشور است، قهرمانانه در قانونگذاری نظر بدهد و برای اجرای قانون شجاعانه نظارت کند.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس یازدهم  نیز در این جلسه با اشاره به روز قدس و آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: امام فرمود: امسال، از سوی رهبر معظم انقلاب، سال جهش تولید نامگذاری شد، این از نگاه عالمانه دیده‌بان انقلاب است که سال‌های بعد را می‌بینند و اکنون سال‌ها است که بر اقتصاد و تولید تاکید دارند.

ولی‌الله فرزانه تاکید کرد: مسوولان باید به فکر اقتصاد باشند، درآمد خانوار را افزایش دهند تا رضایت آنان به دست آید اگر مردم رضایت داشتند، ما کارمان را درست انجام دادیم.

فرزانه تصریح کرد: ما نمایندگان وظیفه قانونگذاری داریم که کارکرد ملی است و وظیفه نظارتی که باید پیشگیرانه عمل کنیم و لازمه آن انتخاب مدیران صالح و کارآمد است.

این منتخب درباره حرف و حدیث‌ها در تعویض مدیران، بیان کرد: ملاک ارزیابی ما خدمت به مردم و رضایت آنان و داشتن روحیه جهادی است، روحیه نهصد و یازدهی به درد نمی خورد، قطعا دخالت مستقیم در عزل و نصب‌ها ندارم اما نظارت و بررسی دارم، این که گفته می‌شود فلانی از طرف فرزانه در حال شناسایی و مهره چینی است صحت ندارد، بنده به اندازه کافی تجربه دارم و اگر به جایی رسیدم که باید کسی را معرفی کنم، پیشنهاد می‌دهم.

وی در پایان با بیان اینکه دشمنان نظام ما را ناکارآمد می دانند به خاطر این است که این نظام اداری انقلاب نیست، از قبل به ما ارث رسید و لازم است نظام اداری به نفع مردم و انقلاب تغییر پیدا کنند زیرا این نظام اداری قائم به شخص است و سیستمی نیست و لازمه آن وجود مدیران کارآمد است.

 

علی شادمان فرماندار شهرستان نور به عنوان سخنران پایانی جلسه در جایگاه حاضر شد و اظهار کرد: ما مسوول شدیم تا خدمت کنیم، همه در جهش تولید تاثیرگذاریم، همه دستگاه‌ها باید در کنار هم قرار گیرند و سیستم وار از ابزار و امکانات بهره بگیرند تا شعار سال رهبری معظم محقق شود.

در پایان جلسه با اهدای لوح‌های سپاس و هدایا از سوی ادارات، نهادها و … از خدمات چهارساله اسماعیلی در مجلس دهم تجلیل شد.

 /۸۶۰۲۳/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.