پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فراخوان گروه‌های سیاسی مازندران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

0

احزاب و گروه‌های سیاسی مازندران حضور گسترده مردم در راهپیمایی  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نشانه ای از اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی با ورود به چله و گام دوم انقلاب دانستند و از مردم خواستند با وجود برخی تنگناهای اقتصادی ، بار دیگر وحدت و انسجام خود را به جهانیان نشان دهند.
اقتدار و صلابت نظام 
دبیر شورای ائتلاف  نیروهای انقلاب در مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : حضور گسترده مردم در راهیپمایی ۲۲ بهمن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باعث اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی در جهان می شود و فضای جدیدی را به روی کشور باز می کند.
شکرالله رضازاده افزود : پایه و اساس جمهوری اسلامی را حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف رقم می زند و مردم ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی با درک شرایط در تمام رویداها حضور گسترده خود را به رخ جهانیان کشیدند و قطعا در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز بار دیگر این حضور را تکرار خواهند کرد.
وی پیام داخلی مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیش از برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را خوداتکایی به داخل بیان کرد و اظهار داشت : مسئولان ما باید بدانند برای گره گشایی از مشکلات اقتصادی در کشور باید به جای نگرش به خارج از کشور، توجه به داخل داشته باشند و انسجام و وحدت داخلی می تواند گره گشا بسیاری از مشکلات از جمله اقتصادی باشد.
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان مازندران از مردم مناطق مختلف شهری و روستایی این خطه شمال کشور خواست در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب مشارکت گسترده داشته باشند.

ایستادن پای انقلاب 
رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران هم به خبرنگار ایرنا گفت : همه ما به عنوان نیروهای انقلاب صرف نظر از گرایش های سیاسی و دلخوری نسبت به عملکرد مسئولان در سطح کشور، پای انقلاب اسلامی که بر آمده از متن مردم ایران است، می ایستیم.
مهدی احمدی فولادی افزود : انقلاب اسلامی و ایران متعلق به تمام گروهها و جناح های سیاسی و در مجموع متعلق به مردم ایران است و همه ایرانیان به کشور و نظام جمهوری اسلامی خودشان ارادت دارند، ناملایمات موجود در کشور نمی تواند این ارادت به ایران و نظام را کاهش دهد.
وی گفت : مردم ما در ۴۱ سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که با وجود برخی ناملایمات و سختی ها در روز ۲۲ بهمن در راهپیمایی که برای حمایت از پایه و اساس انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود، حضور گسترده دارند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود : به طور یقین مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری نیز حضور باشکوه و گسترده ای خواهند داشت و ما نیز به عنوان احزاب و گروههای سیاسی اصلاح طلب که علاقه مند به کشور و نظام جمهوری اسلامی هستیم از تمام آحاد مردم ایران به خصوص مردم استان مازندران درخواست می کنیم که دلخوری ها را کنار گذاشته و در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنند.
پیش از این استاندارمازندران و نماینده ولی فقیه در این استان نیز در بیانیه ای مردم این خطه شمال کشور را برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراخواندند.
 راهپیمایی ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور فردا در ۲۲ شهرستان استان مازندران برگزار می شود. در ساری راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ساعت ۱۰ صبح از میدان ساعت به سمت میدان امام خمینی (ره) انجام می شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.