پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فاز اول ۲ نیروگاه کوچک در مازندران وارد مدار شد

0

محمدحسین اسدی گرجی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فاز اول نیروگاه هفت مگاواتی جویبار و سه مگاواتی قائم شهر با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال هفته دولت افتتاح شد، افزود: ظرفیت این نیروگاها ۱۰ مگاوات و تاکنون حدود دو مگاوات آنها مورد بهره برداری قرار گرفته است و پیش بینی می‌شود تا سال آینده فازهای بعدی آنها تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی افزود: نیروگاه‌های تولید پراکنده گتاب بابل با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و میاندرود ساری با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز از پروژه‌های قابل افتتاح پویش هر هفته الف و ب ایران است که در مرحله پایانی کار قرار دارند.

رپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران از برخورداری سه روستای مازندران در مناطق دور دست، کوهپایه ای و صعب العبور بابل با اعتباری با لغ بر دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: روستاهای گلیران با اعتبار یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال، کاکرون با اعتبار ۹۸۷ میلیون ریال و گلیران واشه با اعتبار ۲۸۵ میلیون ریال برقدار شدند.

وی افزود: برای برقدار شدن این روستاها ۳ دستگاه ترانسفورماتور نصب و ۸۵۵ متر کابل زمینی احداث شده است.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران تصریح کرد: این روستاها از پروژه‌های گروه ساخت و سازهای پویش هرهفته الف و ب ایران بود که در هفته دولت همزمان با سایر پروژه‌های شرکتهای توزیع برق کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.

کد خبر 5012705
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.