پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من| پاسخ گلایه نیروهای شرکتی در اختیار دولت است/ دانشگاه‌ها یا استانداری پاسخگو نیستند

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «دانشگاه علوم پزشکی مازندران چرا توانایی پرداخت حقوق نیروهای شرکتی را ندارد؟» خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند.

آنان در توضیح این سوژه عنوان کردند: عدالت در جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته‌های تغذیه و روانشناسی و بهداشت محیط و حرفه‌ای در سطح دانشگاه مازندران رخ نداده و به‌صورت شرکتی جذب سیستم شدیم و از سال ۹۴ تا   ۹۶ پلکانی حقوق ما افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی داشته ولی به یک‌باره سال ۹۷ حقوق ما از مبلغ ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت و صدای ما به هیچ کجا نرسید.

تمام مدارک و مستندات کاهش حقوق موجود است و در سال ۹۸ باتوجه به تورم بالا قرار شده حقوق ما را به اندازه مقدار سال ۹۶ برسانند ولی هنوز که هنوزه حقوق نگرفتیم با اینکه کارمندان قراردادی تا رسمی و طرحی ۲۲ روزقبل حقوق فروردین شان را دریافت کردند.

مدیر منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: همانطور که در گلایه این نیروها چندبار قید و خطاب شده این اختیار دولت است که در خصوص افزایش حقوق کارگران تصمیم‌گیری کند و در حوزه اختیار دانشگاه‌ها یا استانداری نیست که در این زمینه اتخاد تصمیم کنند.

حسن نقی‌زاده افزود: همچنین اقدامات ورود یا عدم ورود مراجعان به سازمان‌ها هم در اجرای پروتکل‌ها و سیاست‌های ابلاغی در حوزه پیشگیری از همه‌گیری ویروس کرونا بوده و نه خدای ناکرده کم‌توجهی به این قشر عزیز و زحمتکش.

 /۸۶۰۳۴/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.