پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

غاصب عناوین دولتی، امنیتی و کلاهبردار حرفه‌ای در ساری دستگیر شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، رئیس کل دادگستری مازندران گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان کارمند نهادهای دولتی و امنیتی، اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از مردم می‌کرد، توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شد.

عباس پوریانی در این خصوص اظهار کرد: مشارالیه با غصب عناوینی مانند وکیل، قاضی و نیروی امنیتی، ادعای نفوذ در دستگاه قضایی و دخل و تصرف در پرونده ها را داشت که با تلاش مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران دستگیر و زندانی شد.
رئیس کل دادگستری مازندران از تشکیل پرونده برای متهم در یکی شعب دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساری خبر داد و گفت: استفاده از افشانه و گاز اشک آور، کلاهبرداری از طریق غصب عنوان  و قدرت نمایی با اسلحه در فضای مجازی از جمله عناوین اتهامی مشارالیه محسوب می شود.
پوریانی تصریح کرد: در راستای سیاست‌های حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه و تاکیدات رئیس کل دادگستری استان مازندران، مبنی بر برخورد با اشخاصی که با ادعای نفوذ و غصب عنوان باعث خدشه دار شدن جایگاه دستگاه قضایی می شوند، با مشارالیه برخورد قاطع و قانونی شد.
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران،رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه از نامبرده تجهیزات دفاع شخصی غیرمجاز کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: برخورد دستگاه قضایی استان با هرگونه فساد، جدی، قاطع و قانونی خواهد بود.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.