پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عیادت على اصغر یوسف نژاد از مصدوم حادثه معدن کیاسر

دکتر علی اصغر یوسف نژاد ضمن عیادت از ناصر وسکری،مصدوم حادثه معدن کیاسر برای ایشان ارزوی سلامتی کردند.

4

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از پایگاه اطلاع رسانى دکتر یوسف نژاد، دکتر علی اصغر یوسف نژاد ضمن عیادت از ناصر وسکری،مصدوم حادثه معدن کیاسر برای ایشان ارزوی سلامتی کردند.

معدنکار حادثه دیده با توصیف شرح ماوقع از همکاران زحمت کش خود بابت کمک به وی در هنگام حادثه تشکر و قدردانی کرد.او با ابراز نگرانی از سلامتی خود درد و دل هایی درخصوص مساعد نبودن شرایط بیمارستان کیاسر مبنی بر عدم امکانات کافی درمانی و انتقال مصدوم، همچنین دریغ کردن تنها امبولانس موجود در این بیمارستان برای انتقال ایشان به مرکز درمانی ساری را داشتند.

 

عضو هیئت رئیسه کمسیون صنایع و معادن مجلس هشتم با اعلام همدردی خویش افزودند: بیمارستان ها موظفند که همکاری تام را با مصدومین و حادثه دیدگان داشته باشند؛ به خصوص انکه یک فرد از راه کار در سخت ترین شغل دنیا ارتزاق میکند و با فعالیت در این حوزه دشوار راه توسعه منطقه را هموار می کند.

 

معاون حقوقی پارلمانی وزارت اقتصاد و دارائی در دولت تدبیر و امید پس از عیادت ناصر وسکری تماس هایی را مبنی بر تسریع در اقدامات لازم جهت معالجه وی با مسئولین ذیربط داشتند.

 

yousef-nejad

4 نظرات
  1. عباس اسلامی کیاسری می گوید

    خوشا به حال آقای وسکری که از این حادثه جان سالم به در بردند و باز هم خوشا به حال ایشان که نزدیک انتخابات مجروح شدند. مرداد ماه سال گذشته هم بر اثر بروز سانحه در معدن ذغال سنگ کیاسر ۲ نفر کشته و ۲ نفر مجروح شده بودند.

    1. اصغری می گوید

      واقعا گل گفتی اقای اسلامی. من مانده‌ام اقای یوسف‌نژاد یهویی چرا انقد مهربان شده‌اند. اخه انقد تابلو؟

  2. موسی وسگر کیاسری می گوید

    …. مصدومی که احتمال قطع نخاع بود با ماشین خطی ونیسان ساری اآوردند زیرا مادویست سال از تهران عقبیم وحق وحقوقی نداریم هیچ ارگانی چه شهرداری کیاسر چه درمانگاه چه پایگاه هلال احمر کمک نکردند وامصیبتها…..کیاسر وچهاردانگه بیشترین رتبه در بیکاری ومهاجرت به شهرها داریم زیرا همه مان بله قربان گو هستیم فاتحه چهاردانگه از زمان زباله اوردن خوانده شد اسفالت ۳۰ سال طول کشید گاز هم ۵۰ سال طول میکشد چون ما ظرفیتمان بالا ست ومطمعن هم هستیم اگرچه مثل مسوولین زیبانیستیم

  3. reza می گوید

    واقعا برای این بچه محلمون متاسفیم خیلی درد اوره به این کارگرای زحمت کش خیانت کردن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.