پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عکس های تاریخی از دبستان انوری کیاسر

پایگاه خبری چهاردانگه در آستانه سال تحصیلی جدید این عکس ها را منتشر می نماید تا زحمت تلاشگران علم در بخش چهاردانگه گرامی داشته شود.

4

 

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: یکی از مورادی که در پایگاه خبری چهاردانگه منتشر شد و مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت، انتشار عکس های تاریخی از بزرگان منطقه بود. بعد از مدتی وقفه دوست گرامی جناب آقای محمد آهنگر سه قطعه عکس که در سال تحصیلی ۴۷ -۱۳۴۶ معلمان و دانش آموزان دبستان انوری شهر کیاسر توسط معلم آن زمان آقای مددی گرفته شده بود در اختیار پایگاه خبری چهاردانگه قرار گرفت.

 

پایگاه خبری چهاردانگه در آستانه سال تحصیلی جدید این عکس ها را منتشر می نماید تا زحمت تلاشگران علم  در بخش چهاردانگه گرامی داشته شود.

 

مجدد پایگاه خبری چهاردانگه دست خود را به سوی تمام کسانی که عکس های ماندگار از منطقه دارند دراز می نمید و  انتظار دارد آاین اسناد ارزشمند  را در اختیار این پایگاه قرار دهند تا به نام آنها منتشر شود و جوانان با گدشتگان خود آشنایی پیدا نمایند.

 

شناسایی افراد حاضر در عکس ها به بازدید کنندگان محترم سپرده می شود.

 

anveri-kiasar-1

anveri-kiasar-2

anveri-kiasar-3

 

4 نظرات
  1. اتابک می گوید

    بادرود . چهاردانگه نیوز شناسایی افراد مشکل میباشد .لطفا اسامی افرادی راکه شناسایی شده اند را معرفی کنید ممنون میشم . حداقل یک تقلب کوچولو

  2. کیاسری می گوید

    سلام با تشکر از چهاردانگه نیوز خواهشا افراد را معرفی کنید ممنون از زحمات شما

  3. رضا می گوید

    ضمن عرض سلام و تشکر.در تصویر بالا دانش آموزان ایستاده از چپ به راست نفر دوم فکر کنم سید رضی جلالی باشد که در تصویر وسطی جلوتر از بقه ایستاده. نفر سوم زنده یاد علی رییسیان میباشد.

  4. […] عکس های تاریخی از دبستان انوری کیاسر ادامه مطلب آموز و پرورشتصویر رنگی شدهدبستان انوری کیاسر علي نظري […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.