پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

علی بابایی کارنامی مدیرکل کار استان مازندران از سمت خود استعفا داد

علی بابایی کارنامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به منظور شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، علی بابایی کارنامی پیش از ظهر امروز استعفای خود را تقدیم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرده است.

 

در نامه خداحافظی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران آمده است:  هر چند سلام سر آغاز دردناک خداحافظی است. ولی بگذارید این خداحافظی به امید درپیش بودن سلامی نو باشد.

 

سلام بر کارگران، کارفرمایان، تعاونگران،مسئولان، همکاران و مردم شریف مازندران خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پر محبت شما سپری کنم، به یقین ادعا می‌کنم که در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه‌های انسانی،اخلاقی، علمی و فنی شما توانمندان پرتلاش و اندیشمندان نصیب اینجانب شده است.

 

به امید آنکه در این سال‌ها هرآنچه که از قصورم یا غیر آن از من برد ، سنگین نگاشتید، بروبید و به دریایی دلهاتان ببخشایید.

 

 به علت حضور در انتخابات پس از کش و قوس‌های فراوان و اجازه از بزرگان کشوری و استانی، استعفایم را تقدیم کرده و بناچار و با اکراه شما را ترک خواهم گفت ولی قلبم همواره با شما خواهد بود.

 

همگی شما عزیزان را به خداوند بزرگ و متعال می سپارم و آرزوی شادکامی و بهروزی تمامی تان را از خداوند منان دارم.

 

امید که در کارهایتان، موفقیت رفیق راهتان باشد و نتیجه همدلی و اتحاد در برابر مشکلات به کامتان. ارادتمند و آرزومند آرزوهای نیکتان هستم و عاجزانه تقاضای حلالیت از فرد فردتان را دارم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.