پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عكاس چهاردانگه نيوز، نفر اول جشنواره عكس بهشهر شد

آقاي سيد ولي شجاعي لنگري، عكاس و خبرنگار پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، با 6 عكس در اين جشنواره شركت كرده بودند كه به انتخاب هيئت داوران يك عكس ايشان به عنوان عكس برتر انتخاب و از ايشان تقدير شد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، اولین جشنواره عکس شهرستان بهشهر با ارائه آثار هنرمندان استان و شهرستان برگزار گردید. در این جشنواره از بین حدود 900 اثر ارسالی هیات داوران تعداد ۵2 اثر جهت شرکت در نمایشگاه راه یافتند.

 

اين جشنواره با هدف شناسایی ظرفیت های هنرمندان استان و معرفی جاذبه های این شهرستان برگزار شد. عکاسان شرکت کننده در این جشنواره حدود 900 عکس خود را با موضوعات مرتبط با بهشهر شامل اماکن و ابنیه تاریخی و صنایع دستی بهشهر، شخصیت ها و چهره های ماندگار در عرصه های مختلف دینی، فرهنگی، هنری، اجتماعی،سیاسی ، آیین ها و سنت های بومی و محلی ،مکان های تفریحی و توریستی و مراسم مذهبی، ملی، به دفتر این جشنواره ارسال کردند.

 

داوران این جشنواره پس از بررسی های انجام شده ، 52 اثر از 27 عکاس را انتخاب کردند که این عکس ها به مدت یک هفته به معرض نمایش درآمد .

 

آقاي سيد ولي شجاعي لنگري، عكاس و خبرنگار پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، با 6 عكس در اين جشنواره شركت كرده بودند كه به انتخاب هيئت داوران يك عكس ايشان به عنوان عكس برتر انتخاب و از ايشان تقدير شد.

 

آقاي شجاعي تنها عكاس اين جشنواره بودند كه در چندين موضوع، عكس از جمله : محيط زيست ، چشم انداز ، مردم نگاري و … ارائه كرده بودند.

 

عكس آقاي شجاعي كه از جزيره ميانكاله بهشهر و نيروگاه شهيد سليمي نكا گرفته بودند با نام « زيستگاه ناپاك! » در اين جشنواره حائز رتبه ي نخست شد و تنديس و لوح تقدير و جوائز اين جشنواره را كسب كرد.

 

با اعلام هیات داوران علاوه بر سيد ولي شجاعي لنگري كه رتبه ي اول اين جشنواره را كسب كرد،  علی رضا تقوی و علی اصغر ابراهیمی به ترتیب رتبه های دوم و سوم این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

در این بخش همچنین از میثم محسنی ، حسین ساداتی ، حمزه عموزاد و مجتبی محمدنیا به عنوان عکاسان راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره تقدیر شد.

 

براي ديدن تصوير در اندازه بزرگتر روي آن كليك كنيد

 

zistgah-napak

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.