پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

به مناسبت دهه مبارک فجر
عطرافشانی و غبار روبی تمام مزارهای شهدای بخش چهاردانگه

به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، امروز پنجشنه 12 بهمن 1402 غبار روبی و عطر افشانی تمام مزارهای شهدای بخش چهاردانگه انجام شد.

0

به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، امروز پنجشنه 12 بهمن 1402 غبار روبی و عطر افشانی تمام مزارهای شهدای مدفون در بخش چهاردانگه انجام شد.

در قالب دوازده گروه از سوی ستاد یادواره شهدای بخش چهاردانگه با برنامه ریزی انجام شده، بعد از ظهر امروز گروه های دوزاده گانه به روستا های بخش اعزام شده و با همکاری فرمانده پایگاه، شورای اسلامی و دهیارها روستاهای میزبان، غبار روبی مزار شهدای مدفون در بخش چهاردانگه انجام شد.

از دیگر برنامه های این روز قرایت زیارت عاشورا، مداحی و پذیرایی از مهمان انجام گرفت. این اولین برنامه ای است که غبار روبی تمام مزارهای شهدای مدفون در بخش چهاردانگه به صورت همزمان انجام گرفته و مورد استقبال مردم شهید پرور بخش چهاردانگه قرار گرفت.

در حاشیه این برنامه، حضور برمزار والدین و برادر و خواهر شهدا هم انجام و با ذکر فاتحه یاد و نام آنها گرامی داشته شده است.

بخش چهاردانگه 221 شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد.

پیش از ظهر امروز جلسه ستاد یادواره شهدای بخش در دفتر سپاه بخش چهاردانگه با حضور تمام اعضای و نماینده ستاد اجرایی روستای ایلال برگزار و آخرین برنامه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.