پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عصر جمعه پر ترافیک در جاده ساری – تاکام

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران  گفت: در حال حاضر رفت و آمد خودرو‌ها در جاده هراز محدوده لاسم، تکاور و سربالایی گزنگ، چالوس محدوده مرزن آباد، سوادکوه محدوده شیرگاه، پل سفید و کیاسر – سمنان محدوده تاکام نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل ترافیک سنگین در محور کیاسر – سمنان احتمالا این مسیر تا یک ساعت آینده یکطرفه می‌شود، افزود: ترافیک در جاده‌های محدوده درون شهری استان روان است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: وضعیت جوی در جاده‌های مازندران اکنون صاف است و سطح جاده‌ها نیز خشک است.

سرهنگ قدمی از رانندگان خواست در هنگام رانندگی علاوه بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی مناسب رانندگی کنند.

جاده چالوس نیم ساعت دیگر یکطرفه می‌شود

وی با بیان اینکه آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع شد، گفت: جاده چالوس از مرزن آباد به کرج که قرار بود امروز از ساعت ۱۷ امروز یکطرفه شود که به دلیل ترافیک سنگین، با نیم ساعت تاخیر ساعت ۱۸امروز یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.