پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عدم دقت در زدن ضربات نهایی، نقطه ضعف دو بازیکن چهاردانگه ای

در کیفیت و توانایی این دو بازیکن مستعد و جوان چهاردانگه ای هیچ شکی نیست. ولی اگر در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشته باشند می تواند اثر منفی بر بازی آنها داشته باشد.

0

 

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: امروز چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ مسابقات جام حذفی ایران در مرحله ی یک هشتم پایانی برگزار شد.

 

در دیدارهای امروز تیم های پرسپولیس و استقلال که دو بازیکن خوب و جوان چهاردانگه ای را در اختیار دارند در مقابل حریفان خود قرار گرفتند. در این مرحله تیم فوتبال پرسپولیس در فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب آهن این شهر رفت که در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی در مقابل این حریف به رخت کن رفت، اما در وقت های اضافه ۱۲۰ دقیقه با پذیرفتن دو گل از حریف خود شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد. در این دیدار امید عالیشاه بازیکن جوان چهاردانگه ای تیم پرسولیس ۱۲۰ دقیقه برای این تیم به میدان رفت.

 

همچنین تیم فوتبال استقلال که محسن کریمی کیاسری را در اختیار دارد در مصاف با حریف اهوازی خود، فولاد خوزستان با ارائه بازی درخشان با نتیجه ی ۳ بر یک بر حریف خود پیروز شد و به مرحله ی یک چهارم این مسابقات صعود کرد. در این مسابقه محسن کریمی از ابتدا در میدان حاضر شد و در دقیقه ی ۸۲ جای خود را به علیرضا کریمی دیگر بازیکن این تیم داد.

 

این که در بالاترین سطح از فوتبال کشور و در دو تیم پر طرفدار و مهم پایتخت دو بازیکن مستعد و جوان چهاردانگه ای حضور دارند بسیار خوشحال کننده و مایه ی افتخار است. حضور امید عالیشاه در تیم ملی بزرگسالان و همینطور حضور محسن کریمی کیاسری در تیم ملی امید ایران گواه بر کیفیت بازی این دو و توانایی و استعداد آنها در فوتبال دارد.

 

karimi-1 

 

موضوعی که حداقل در این فصل به شدت به چشم می آید، علاوه بر بازی خوب و سرعت و تکنیک این دو بازیکن چهاردانگه ای فوتبال ایران متاسفانه عدم دقت هر دو باریکن چهاردانگه ای دو تیم پایتخت در زدن ضربات نهایی است به طوری که در همین بازی امروز آنها در جام حذفی دو فرصت بسیار خوب را برای گلزنی از دست دادند. همینطور موقعیت استثنایی امید عالیشاه در دقیقه ی ۱۳ دربی ۸۱ گواه بر همین موضوع است که این دو بازیکن علی رغم تمام توانایی و کیفیت بازیشان در زدن ضربات آزاد دقت کافی را ندارند.

 

alishah 

 

امید عالیشاه در بازی امروز هم مثل بازی روز جمعه مقابل استقلال تهران در دقیقه ی ۸۰ بازی در حالی که تیمش به دلیل اخراج ایمان صادقی دروازبان تیم پرسپولیس ۱۰ نفره بازی می کرد یک فرصت بسیار خوب را برای گلزنی از دست داد. همچنین محسن کریمی هم در بازی مقابل فولاد یک فرصت خوب برای گلزنی را در دقیقه ی ۱۷ بازی در حالی که تا حدودی دروازه را برای زدن گل خالی می دید با بی دقتی توپ را به خارج زمین فرستاد.

 

امید عالیشاه و سید محسن کریمی کیاسری تا کنون هر کدام ۲ گل برای تیم هایشان به ثمر رسانده اند و همچنین امید عالیشاه در پیروزی ۲ بر یک فصل گذشته پرسپولیس بر استقلال تهران هم پل برتری و سه امتیازی تیمش را در آن مسابقه ی حساس به ثمر رسانده بود. پس در کیفیت و توانایی این دو بازیکن مستعد و جوان چهاردانگه ای هیچ شکی نیست. ولی اگر در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشته باشند می تواند اثر منفی بر بازی آنها داشته باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.