پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عدالتی که نشانی از عدالت ندارد/ ساروی‌ها با دریا و جنگل خداحافظی کنند

جنگل شهید زارع که سالهاست اجاره داده شده است و اکنون دریا را هم به رهن اشخاص خصوصی واگذار کرده‌اند. در اختیار قرار دادن کنتراتی راه‌های دسترسی به دریا به افراد خاص برای گرفتن مالیات از شهروندان سطحی‌ترین نوع درآمدزایی است که البته معلوم نیست درآمد حاصل از این عوارضی به جیب چه کسانی می‌رود اما هرچه هست از کرامات مدیران فعلی استان است

1

 

پایگاه خبری چهاردانگه : راه‌های دسترسی به سواحل دریای فرح آباد برای شهروندان کاملا بسته است. حتی راه‌هایی که با عنوان عدالت ۱، ۲، ۳ و ۴ که در دوران احمدی‌نژاد برای دسترسی مردم عادی که ویلای لب دریا ندارند بازشده بود. اکنون دیگر مردم عادی باید با دیدن دریا، این نعمت خدادادی که در غصب عده‌ای است خداحافظی کنند.

 

ورودی‌های ۴ هزار تومانی برای هر خودرو بدون در اختیار قرار دادن هیچ گونه امکانات رفاهی، به نوعی زورگیری از مردم است. در حالی که اکثر مراجعه کنندگان ساکن همین شهر هستند و برای تفریح چند ساعته می‌خواهند راهی دریا شوند.

 

در استان‌های اصفهان یا فارس که جاذبه‌های گردشگری بیشماری دارند حتی در شلوغی‌های عید و تابستان و در اوج حضور گردشگران، ورود به اماکن تفریحی برای افراد بومی رایگان است و تنها از مسافران بلیت گرفته می‌شود اما ظاهرا در مازندران برعکس است و از هر طریقی که بتوانند می‌خواهند از شهروندان پول دریافت کنند.

 

جنگل شهید زارع که سالهاست اجاره داده شده است و اکنون دریا را هم به رهن اشخاص خصوصی واگذار کرده‌اند. در اختیار قرار دادن کنتراتی راه‌های دسترسی به دریا به افراد خاص برای گرفتن مالیات از شهروندان سطحی‌ترین نوع درآمدزایی است که البته معلوم نیست درآمد حاصل از این عوارضی به جیب چه کسانی می‌رود اما هرچه هست از کرامات مدیران فعلی استان است.

 

ظاهرا یکی از راههای ورودی به ساحل که معروف به دریای بیمه است توسط شخصی به نام میثاق ع.خ با مجوز فرمانداری، آبیاری و بخشداری فرح آباد اجاره شده است.

 

صد رحمت به دوران مدیریت احمدی‌نژاد که حداقل چند راه دسترسی رایگان به ساحل را برای مردم باز کرده بود…

 

منبع: مازند مجلس

عدالتی که نشانی از عدالت ندارد/ ساروی‌ها با دریا و جنگل خداحافظی کنند/ صد رحمت به دوران مدیریت احمدی‌نژاد

عدالتی که نشانی از عدالت ندارد/ ساروی‌ها با دریا و جنگل خداحافظی کنند/ صد رحمت به دوران مدیریت احمدی‌نژاد

عدالتی که نشانی از عدالت ندارد/ ساروی‌ها با دریا و جنگل خداحافظی کنند/ صد رحمت به دوران مدیریت احمدی‌نژاد

1 نظر
  1. کاربر می گوید

    الان استانداری ساری چرا در این موضوع دخالت نمیکند وقتی ضربه به شهر وند و گردشگران زده میشود چرا پی گیر این موضوع نمیشود چه کسانی این حق و حقوق مردم را دارند تضییع میکنند و بزرگ این استان شهر و کیست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.