پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عالیشاه دور از انتظار و امیدوار به بازی برگشت

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، این بازیکن که به جای احمد نوراللهی وارد زمین شد، در پست هافبک راست به کار گرفته شد. برانکو او را با این امید به میدان فرستاد که بتواند با استفاده از سرعت و تکنیکش استفاده کند و حملات متعددی را روی دروازه کاشیما انجام دهد اما این اتفاق هرگز رخ نداد.

عالیشاه که به نظر می‌رسید با توجه به نیمکت نشینی با استرس زیادی وارد زمین شده بود، در این دقایق در دریبل ناموفق بود و در حفظ توپ نیز عملکرد خوبی نداشت. عالیشاه در نیمه زمین حریف آمار 50 درصد پاس صحیح را به ثبت رساند.

حالا با اخراج سیامک نعمتی از بازی، احتمالا عالیشاه در بازی برگشت به ترکیب اصلی خواهد رسید اما برخلاف دو بازی اخیر بایستی عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند خاطره دقایق کوتاه و ناموفقی که در کاشیما ساکر از خود به جا گذاشته را جبران کند. مطمئنا نمایش موفق این بازیکن در کنار دیگر هم‌‎تیمی‌هایش می‌تواند امیدها را برای جبران شکست در جدال رفت افزایش دهد.

صحنه‌هایی که برانکو بعد از تعویض این بازیکن و عملکرد اشتباه او در کنار زمین شکل گرفته بود و با اعتراض و عصبانیت سرمربی کروات همراه بود، در استادیوم آزادی باید از سوی این بازیکن جبران شود و باید دید امید در این راه موفق خواهد شد یا خیر.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.