پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عالیشاه: امیدواریم سه امتیاز را کسب کنیم

کاپیتان اول پرسپولیس با پشت سر گذاشتن کامل مصدومیت اکنون شرایط همراهی این تیم را به دست آورده است.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، امید عالیشاه تنها بازیکنی از نسل کنونی پرسپولیس است که فرصت بازی مقابل النصر عربستان را به دست آورده و سابقه تقابل مقابل این حریف را در کارنامه دارد.

هافبک تکنیکی و بازی ساز پرسپولیس که در مقطع ابتدایی لیگ دچار آسیب دیدگی شده بود، اکنون آمادگی کامل خود را به دست آورده و در اختیار کادرفنی قرار دارد و می‌تواند برابر النصر به میدان برود.

عالیشاه که با قدرت تکنیکی بالا و حفظ توپ، یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس محسوب می‌شود، در تمرینات اخیر سرخپوشان نیز با انگیزه و روحیه بالایی کار را دنبال کرده و امیدوار است بتواند نظر کادرفنی را برای حضور در این دیدار به دست بیاورد.

عالیشاه: امیدواریم سه امتیاز را کسب کنیم

 امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در نشست خبری حضور یافت و در ابتدا گفت: من هم به نوبه خودم عرض سلام و ادب و احترام دارم. خوشحالیم که بعد از یک سال توقف بازی‌های لیگ قهرمانان از سر گرفته شده است. هواداران را نداریم اما انگیزه و حمایت آنها را حس می‌کنیم. مثل همیشه تمام تلاشمان را خواهیم کرد. تمرین خوبی کردیم و امیدواریم همه چیز به نحو احسن پیش برود و سه امتیاز را کسب کنیم. دوست داشتیم مثل ۹ سال قبل هواداران امروز هم در ورزشگاه بودند و امیدوارم فردا روز خوبی باشد.

کاپیتان پرسپولیس درباره ستارگان تیم فوتبال النصر گفت: بازیکنان بزرگ زیادی وارد این مجموعه شده‌اند اما مطمئن باشید جوان‌های ایرانی با فاکتور انگیزه می‌توانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند. همانطور که گفتم دوست داشتیم مثل ۹ سال قبل که النصر اینجا بازی داشت، ورزشگاه پر از هوادار بود و نتیجه مناسبی کسی می‌کردیم اما سوابق و تاریخ نشان داده که پرسپولیس در آسیا دست و پا بسته نبوده و نخواهد بود. باید تا فردا صبر کنیم و امیدوارم روز خوبی برای تیم ما باشد.

او درباره شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در گذشته به جام خیلی نزدیک شده بودیم اما متاسفانه اتفاقاتی رخ داد که نشد. با توجه به هزینه‌هایی که تیم‌های حوزه خلیج فارس می‌کنند، طبیعتا خیلی سخت شده اما فاکتور انگیزه و غیرت بازیکنان ایرانی تاثیرگذار است و کنار هم بودن و تیم بودن می‌تواند شرایط را بهتر کند. وگرنه به لحاظ سخت افزاری و مالی حرفی برای گفتن نداریم.

عالیشاه در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر هم از لحاظ سخت افزاری و هم از نظر مالی به باشگاه‌های ایرانی رسیدگی بیشتری شود. استعدادی که باید در جوان‌های ایرانی کشف شود، وجود دارد و می‌توانیم بهتر از اینها از آن بهره ببریم اما متاسفانه در حال حاضر این اتفاق نمیفتد و بچه‌ها از روی غیرت‌شان تلاش می‌کنند و این نتایج را رقم می‌زنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.