پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عالیشاه اردوی پرسپولیس را ترک کرد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، امید عالیشاه که در تمرینات این تیم در اردوی دوبی دچار مصدومیت شده بود، علیرغم تلاش کادرپزشکی موفق نشد در جدال برگشت فینال آسیا حاضر شود و بعد از تست در تمرین امروز، اردوی سرخپوشان را ترک کرد.

این بازیکن که با تورم و کبودی شدید مچ پا مواجه شده بود بعد از ترک اردوی تیم پرسپولیس گفت: این یکی از لحظات تلخ زندگی من است که نمی‌توانم تیم محبوبم را همراهی کنم. واقعا شرمنده هم کادرفنی و هم بازیکنان و هواداران تیمم هستم و دوست داشتم با تمام توان در این بازی به میدان بروم اما نشد و واقعا سخت و غیرقابل تصور است که نتوانم در این بازی مهم با این سرنوشت تلخ تیمم را همراهی کنم.

وی ادامه داد: پرسپولیس شرایط سختی دارد و امیدوارم بچه‌ها به مزد تلاشی که تا به اینجا داشته اند برسند. قهرمانی حق پرسپولیس و هوادارانش است و روز شنبه نیز مثل یک هوادار در استادیوم حاضر خواهم شد و پرسپولیس را تشویق و حمایت خواهم کرد.

عالیشاه درباره مصدومیتش گفت: واقعا نمی‌شد و خودم از کادرپزشکی خواستم تا به هر شکلی ممکن است در این بازی حاضر شوم اما نشد و این هم یک اتفاق تلخ است که هیچ وقت فراموش نخواهم کرد. با این حال امیدوارم پرسپولیس به قهرمانی برسد و این بزرگترین آرزوی من است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.