پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عالیشاه؛ نزدیک به اوج در آستانه سی سالگی

امید عالیشاه با سانتر دقیقش پرسپولیس را از شکست نجات داد و فقط سوت پایان او را متوقف کرد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، امید عالیشاه حالا به بخشی از تاریخ پرسپولیس تبدیل شده است. بازیکنی که شاید کمتر کسی شبیه‌اش پیدا می‌شود؛ او در اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس به ملوان گل زد، با قامتی کوتاه استعدادی عجیب در سرزنی داشته و با همین روش در دربی گل زد و پس از خوشحالی‌اش اخراج شد.

او طی سال‌های طولانی‌‌اش در پرسپولیس فراز و نشیب کم نداشته است و حتی در مقاطعی با برانکو، کالدرون و حتی همین یحیی هم به دلیل مسائل حاشیه‌ای به مشکل خورد اما حالا یک امید پخته و در خدمت تیم در ترکیب پرسپولیس حضور دارد. بازیکنی که یحیی با خیال راحت او را با بازوبند کاپیتانی راهی میدان می‌کند و تا پایان بازی روی دوندگی و وظیفه شناسی‌اش حساب می‌کند.

عالیشاه عملکرد تحسین برانگیزی مقابل هوادار داشت و با 6 پاس کلیدی، هفت سانتر و دقت پاس نزدیک به نود درصد به همراه دوندگی بی امانش مهره‌ای تاثیر گذار بود. او پس از دقیقه نود هم دست از تلاش برنداشت و در نهایت سانتر او به گل تساوی پرسپولیس ختم شد. کاپیتان پرسپولیسی‌ها پس از این گل هم زودتر از باقی نفرات به زمین خودی برگشت تا بتواند حمله دیگری را برای تیمش پی‌ریزی کند.

شماره 2 سرخ‌ها با همین روند می‌تواند بهترین روزهای دوران حضورش در پرسپولیس را خلق کند و با یک رفتار و بازی شایسته در آستانه سی سالگی، در این فصل سخت کمک حال تیمش باشد. کاپیتان دوم پرسپولیس که پس از بازی ابراز شرمندگی کرده و قول جبران داده بود امروز آماده و سرحال در تمرینات شرکت کرد و احتمالا یکی از نفرات اصلی ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان خواهد بود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.