پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ظرفیت های مازندران مغفول مانده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان پیش ازظهر جمعه در حاشیه نشست رئیس مجلس شورای اسلامی با مجمع نمایندگان استان دربابلسر با تاکید براینکه مازندران راباید ملی دید، افزود: ظرفیت‌های بالای استان مازندران مغفول مانده است.

وی ایجاد منطقه آزاد را در استان فرصتی برای توسعه ظرفیت‌های صادراتی بیان کرد و گفت: تصویب این منطقه می‌تواند داد و ستد و تعاملات مازندران با کشورهای عضو اوراسیا و همسایگان شمالی رونق بخشد.

وی بر لزوم ایجاد مجموعه‌های کلان دامپروری و کشاورزی در استان تاکید و گفت: اکنون ایجاد این مجموعه‌ها توسط بنیاد مستضعفان در استان در دستور کار قرار گرفته است.

حسین زادگان با اظهار اینکه مازندران متعلق به همه مردم ایران است و باید مسائل آن با نگاه ملی حل شود به آزادسازی ۸۵ درصدی سواحل استان اشاره و اضافه کرد: مابقی نیز باید با همکاری‌های ملی آزادسازی شود.

استاندار مازندران حضور جمعیت بالای گردشگران و مسافران غیربومی را یک ظرفیت برای استان برشمرد و گفت: از این رو باید سهم استان از بودجه عمومی کشور افزایش یابد.

وی با اشاره به تعامل مطلوب بین دولت و نمایندگان استان یادآور شد: به رغم وجود کرونا در حوزه تعامل با کشورهای منطقه ارتباط خوبی برقرار کردیم.

کد خبر 5038173
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.