پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح پیوند آسمانی در مازندران اجرا می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود قربانی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری ویژه برنامه جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) بصورت زنده از کانالهای فعال بقاع متبرکه شاخص استان در شبکه‌های اجتماعی خبر داد و گفت: طرح پیوند آسمانی با هدف ازدواج آسان زوج‌های جوان در بقاع متبرکه مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام مسعود قربانی در گفت و گویی اظهار کرد: به مناسبت اول ذی الحجه سالروز ازدواج زیباترین پیوند آسمانی حضرت علی (ع) با برترین بانوی جهان فاطمه زهرا (س) مراسمی به صورت مجازی از کانالهای فعال بقاع متبرکه شاخص استان در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم شامل سخنرانی، مولودی خوانی، تواشیح و … است که به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران به اهمیت جایگاه ازدواج در اسلام و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و پایدار در بین جوانان تاکید کرد و گفت: سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) فرصت مناسبی در جهت فرهنگ سازی در جامعه است.

قربانی در ادامه از اجرای طرح پیوند آسمانی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران خبر داد و عنوان کرد: طرح پیوند آسمانی همراه با جشن‌های ازدواج با هدف ترویج ازدواج آسان در میان جوانان، تبیین اهمیت تشکیل خانواده در اسلام و در نهایت تحکیم بنیان خانواده برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا ازدواج آسان زوج‌های جوان در قالب طرح پیوند آسمانی در بقاع متبرکه استان با محدودیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 4980369
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.