پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح مشکلات مردم رامسر در دیدار چهره با چهره با استاندار مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، استاندار مازندران در این ملاقات عمومی که با حضور تعدادی از مدیران کل استانی برگزار شد، پس از شنیدن مسائل و مشکلات ساکنان غرب مازندران در رامسر دستورات لازم را برای رسیدگی به موضوعات طرح شده صادر کرد.

حسین زادگان پس از اتمام دیدار مردمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، اظهار داشت : بیشترین مشکلات مردم در این ملاقات عمومی در بخش اشتغالزایی و عمرانی بوده است.

وی گفت : در این دیدار چند ساعته مسائل و مشکلات ۲۰۰ نفر از مردم این منطقه مطرح شده که دستورات لازم از سوی اینجانب و مدیران کل صادر شد و رونوشت ان برای پیگیری به فرمانداری رامسر ارجاع شد.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: به منظور رسیدگی سریعتر به درخواست های مردمی ، نامه های انان برای پیگیری تا حصول نتیجه در فرمانداری ثبت شد تا در صورت نیاز از سوی مسئولان در استان مورد رسیدگی قرار گیرد.

حسین زادگان ملاقات عمومی با مردم را مسبوق به سابقه دانست و گفت: این ملاقات ها که با حضور مدیران کل و تیم مدیریتی حوزه های مختلف استانداری مازندران انجام می شود دارای نتایج مثبتی است که یکی از انها رضایتمندی مردم  پس از این ملاقاتها است.

وی رسیدگی به وضعیت باغ ۳۳ هکتاری و فروگاه رامسر از دیگر هدف سفر به شهرستان بیان کرد و گفت :  پس از دستور احیای باغ ۳۳ هکتاری رامسر در سفر اخیر اقای علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، این موضوع هم در این سفر مورد رسیدگی قرار گرفت و بر ضرورت اجرایی شدن طرح ها تاکید شده است.

استاندار مازندران همچنین با بیان اینکه فرودگاه رامسر از نظر تردد مسافران و گردشگران برای غرب مازندران از اهمیت زیادی برخوردار است ، گفت: بخشی از اقدامات اجرایی این فرودگاه نظیر طرح توسعه ای و نصب تجهیزات در باند مورد رسیدگی قرار گرفته است.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور هفتم مرداد ماه امسال به منظور افتتاح چند پروژه و بازدید از ظرفیت های گردشگری غرب مازندران به این استان سفر کرده بود.

۱۸۹۹/۱۶۰۲/۹۹۲۲/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.