پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح توسعه گردشگری کیاسر اجرایی می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، همت محمدنژاد امروز در جلسه بازآفرینی شهری در شهرداری کیاسر اظهار داشت: احیای بافت فرسوده شهری با اولویت جذب توریست و گردشگر در دستور کار شهرداری کیاسر قرار دارد.

وی بر احیای بافت‌های فرسوده شهر کیاسر تاکید کرد و افزود: بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد شهری یکی از اولویت اصلی مدیریت شهری است.

محمدنژاد از اجرای طرح سنگ فرش خیابان‌های سنتی شهر کیاسر خبر داد و گفت: اجرای طرح سنگ فرش خیابان‌ها با اولویت جذب توریست و احیای بافت فرسوده در دستور کار قرار دارد.

شهردار کیاسر با بیان کیاسر در آینده نزدیک با همکاری شورای شهر روزهای خوبی برای شهر کیاسر رقم خواهیم زد، ادامه داد: تا پایان دوره شورای پنجم شاهد تحول چشمگیری در شهر کیاسر خواهیم بود.

محمدنژاد گفت: به شهروندان فهیم کیاسر قول خواهزم داد چند اتفاق بزرگ در طول این سه سال در شهر کیاسر صورت خواهد گرفت و مراحل مقدماتی و اجرای طرح‌ها در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه کیاسر به عنوان مرکز بخش چهاردانگه باید به جایگاه واقعی خود دست یابد، تصریح کرد: متاسفانه هنوز برخی از زیرساخت‌ها جهت رشد و توسعه در شهر کیاسر فراهم نیست.

شهردار کیاسر با بیان اینکه بنده و اعضای شورای شهر کیاسر به صورت شبانه روزی در حال بررسی اجرای پروژه‌ها در سطح شهر کیاسر هستیم، خاطرنشان کرد: شهر کیاسر این قابلیت را دارد که به یک شهر بین المللی تبدیل شود و به عنوان قطب گردشگری شمال از آن یاد کرد.

محمدنژاد به تشریح اجرای برخی از پروژه‌ها در مدت سه سال آینده در شهر کیاسر اشاره کرد و گفت: طرح حمام سنتی و استخر آماده شد و در مراحل تصویب در کمیسیون سرمایه‌گذاری استان قرار دارد و تا پایان این سه سال به بهره برداری می رسد.

شهردار کیاسر، از اجرای طرح موزه در شهر کیاسر اشاره کرد و افزود:با توجه به وجود سایت موزه وستمین در منطقه می‌توانیم از این ظرفیت در جذب گردشگر در شهر کیاسر استفاده کنیم.

وی از اجرای طرح بازارچه سنتی با معماری به سبک 300 سال قبل در شهر کیاسر خبر داد و خاطرنشان کرد: بزودی عملیات اجرایی احداث پروژه بازارچه سنتی در شهر کیاسر توسط سرمایه‌گذار آغاز خواهد شد.

محمدنژاد از تهیه طرح اولیه برای تردد در مسیر شاهکوه کیاسر اشاره کرد و گفت: احداث پلکان برای رسیدن به بالای شاهکوه جهت جذب توریست و گردشگر در دستور کار قرار دارد.

وی، از تامین زمین برای احداث میدان میوه و تره بار در شهرک صنعتی کیاسر خبر داد و گفت: میدان میوه و تره بار شهر کیاسر در زمینی به مساحت شش هزار مترمربع در شهرک صنعتی کیاسر احداث می‌شود.

شهردار کیاسر با بیان اینکه اجرای پروژه‌ها در شهر کیاسر با اولویت اشتغال و جذب توریست در این شهر اجرایی خواهد شد، گفت: امیدواریم با کمک شورای شهر و شهروندان فهیم شهر کیاسر شاهد تحول در شهر کیاسر باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.