پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح بیمه تکمیلی درمان به صورت رایگان برای اهالی چهاردانگه

با پیگیری شورای بخش چهاردانگه مجوز بیمه تکمیلی رایگان برای کلیه اهالی چهاردانگه گرفته شد.

4

با پیگیری شورای بخش چهاردانگه مجوز بیمه تکمیلی رایگان برای کلیه اهالی چهاردانگه گرفته شد.

رئیس شورای اسلامی بخش چهاردانگه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت جهت پیگیری مشکلات مردم چهاردانگه و همچنین محرومیت زدایی از بخش چهاردانگه با مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان مازندران دیدار داشتم.

اصغر عالیشاه بیان داشت در این جلسه از مشکلات منطقه چهاردانگه راه کارهای حل مشکلات چهاردانگه با هادیان مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان مازندران بحث و گفت و گو شد.

وی اظهار نمود در این دیدار بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) طرح بیمه تکمیلی برای درمان کلیه اهالی چهاردانگه به صورت رایگان را عهده دار شد.

رییس شورای بخش چهاردانگه در پایان گفت فاز اول این اقدام در منطقه پشتکوه از هفته آینده آغاز می شود

 

4 نظرات
  1. حقیقت می گوید

    آقای عالیشاه،دست شما بابت این طرح درد نکنه اما چرا برای از بین بردن اصل عامل بیماری زا در منطقه پشت کوه که همان زباله هاییست که وحشتناک سلامت مردم را به خطر میندازه کاری نمیکنید؟ شما که ادعای پیگیری داری چرا تو این نکته مهم سکوت کردی؟ زباله چه سودی داره که همه سکوت کردید و پیگیری نمیکنید؟؟ تو بحث بهداشت این موضوع را حل کنید ما را بسه

    1. بابک می گوید

      با سلام سکوت آقای عالیشاه نه تنها در مورد آشغالها در مورد تخریب سورت سرمایه آول و آخر منطقه را هم شامل میشود به نظر می رسد این آقایان بیشتر میخواهند به چشم بیاین تا به دل بهر حال بابت این کار بزرگ هم دستش درد نکنه

  2. مازنی می گوید

    سلام دست شما درد نکنه آقای عالیشاه

  3. كوهستان ساري می گوید

    معضل زباله در حدی است که افرادی مثل دکتر عالیشاه به تنهایی قادر به حل آن نیستند و نیاز به اراده ی جمعی دارد خصوصاً افرادی که در دل مرکز استان مسئولیت دارند و ناظر کارهای شهرداری هستند و اتفاقاً خود را فرزند این دیار هم می دانند اما چرا سکوت می کنند معلوم نیست چه ایده ای دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.