پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح‌های دریای مازندران در چنگال کرونا

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران،  فصل گرم سال معمولا دریای مازندران پر می‌شود از مسافرانی که از راه دور و نزدیک خود را به ساحل می‌رسانند تا بتوانند ساعات خوشی را در سواحل مازندران بگذرانند.
معمولا اوایل خرداد ماه هر سال شاهد حضور مسافران در ساحل دریای مازندران بودیم که به همین دلیل چند سالی است که طرح‌های دریا برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

 

با گرم شدن شدن هوای مازندران معمولا از خرداد ماه کلید طرح‌های دریا در استان استارت می‌خورد اما در شرایط کرونایی که مسوولان بهداشتی بر اهمیت رعایت مسائل بهداشتی و قرنطینه‌ای تاکید شده عملا اجرای طرح‌های دریا بر سر دوراهی بوده و در پرده ابهام قرار گرفته است.

اکنون مسافرانی که بنا به عادت هر سال دلتنگ دریا هستند و امیدوار هستند هرچه سریع‌تر از گزند این ویروس منحوس رهایی یابند و بتوانند همانند گذشته در ساحل دریای مازندران به آرامشی که انتظارش را دارند برسند.

حسین حسن‌نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: طرح‌های دریا در ساحل مازندران از ۱۵ خرداد ماه شروع می‌شد که امسال باتوجه به شرایط موجود براساس تصمیم‌گیری ستاد ملی کرونا خواهد بود.

 

وی افزود: تاکنون هیچ تصمیمی برای بازگشایی طرح‌های دریای مازندران از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا اندیشیده نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه زمان دقیقی نیز برای اجرای این طرح نمی‌توان پیش‌بینی کرد، تصریح کرد: معمولا در فصل گرم سال در سواحل دریای خزر شاهد حضور انبوه مسافران هستیم که تصمیم‌گیری در ارتباط با حضور تعداد زیاد مسافران و همچنین اجرای طرح‌های فاصله‌گذاری اجتماعی برعهده ستاد ملی کرونا خواهد بود.

ابراهیمی‌کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران نیز درباره وضعیت شناگاه‌های مازندران در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: محیط زیست نیز عضو کمیته سامان‌دهی سواحل است و بحث سلامت و سنجش شناگاه‌ها را در دستور کار قرار دارد.

 /۸۶۰۳۴/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.