پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضرورت رعایت قوانین و مقررات در راستای برگزاری انتخاباتی پرنشاط و سالم

0

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در اولین جلسه کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان ساری با بیان اینکه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلالت برجمهوریت و مردم سالاری دینی آن دارد، گفت: افتخار نظام جمهوری اسلامی در این زمینه برگزاری ۳۷ دوره انتخابات در چهل ساله عمر نظام بوده و در این رابطه مشارکت مردم و فعالیت های سیاسی و مدنی بسیار مهم و قابل توجه است.
وی با اشاره به اینکه تمام تلاش ها معطوف به برگزاری انتخابات سالم و پرنشاط و تجلی حضور حداکثری مردم باشد، تاکید کرد: با تمام توان تلاش می‌کنیم تا با برگزاری انتخاباتی سالم، آرمان‌های نظام حفظ و صیانت شود و با حضور با شکوه و پر شور در انتخابات میراث دار خون شهداء باشیم.
فرماندار مرکز استان مازندران ضمن تأکید بر حفظ بی طرفی مجریان انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است و در انتخابات، مردم آینده خود را انتخاب می کنند و لذا کلیه عوامل اجرایی در انتخابات باید تمام توجه خود را به رعایت قوانین و مقررات در راستای برگزاری انتخابات داشته باشند و تمام تلاش ما صیانت از آرای مردم و اجرای دقیق قوانین است .
رئیس ستاد انتخابات شهرستان ساری نسبت به سوءاستفاده از امکانات دولتی به نفع یا زیان جریان‌های سیاسی و داوطلبان انتخابات هشدار داد و گفت: این موضوع فقط محدود به دستگاه‌های دولتی نیست و همه نهادهایی که از بیت‌المال استفاده می‌کنند حق دخالت در جریان انتخابات را ندارند.
رضایی در ادامه افزود: همه دستگاه‌ها طبق قانون موظفند با هیأت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات در خصوص تأمین امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز همکاری کنند و خودداری از این امر به منزله کارشکنی در روند انتخابات است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.