به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران تبلیغ را هنری جاودانه دانست و گفت؛ مفاهیم تبلیغی باید متناسب با نیاز روز جامعه باشد و امروز استفاده از روشهای نوین در حوزه تبلیغ یک امر اجتناب ناپذیر است.
وی با تقدیر از تلاشها و فعالیتهای گروههای تبلیغی و جهادی در بحرانهای اجتماعی و سواحل استان و با اشاره به وجود برخی محدودیتهای مختلف در حوزه فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی طی چند ماه گذشته و اخیر بخاطر شیوع ویروس منحوس (کووید ۱۹)، اظهار داشت: متأسفانه طی ماههای گذشته و اخیر با شیوع این ویروس منحوس (کووید ۱۹)، محدودیتهایی برای برگزاری برنامهها و فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی ایجاد شده است که تحت تأثیر این شرایط است.
وی در ادامه با اشاره به تدبیر هوشمندانه و حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (حفظه الله) در خصوص برگزاری مراسم لیالی قدر و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، افزود: رعایت دقیق پروتکلهای بهداشتی و درمانی از سوی عزاداران و برنامه ریزی دقیق هیئات مذهبی در این ایام نشان داد که حتی در این شرایط میتوان با رعایت دستورالعملها و شیوه نامهها برنامههای فرهنگی و دینی را برگزار کرد.
حجت الاسلام ناصرشکریان امیری با تاکید بر الگو گرفتن سایر بخشهای جامعه از فعالیتهای حوزه فرهنگ دینی در شرایط بحران ویروس کرونا، تصریح کرد: علیرغم تمام تلاشهای رسانهای و مجازی دشمنان و برنامه ریزی آنان در ماههای قبل از محرم و صفر برای ایجاد دوگانگی سلامت و عزاداری در جامعه، هیئات مذهبی، فعالان فرهنگ دینی و تبلیغی و ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی ثابت کردند در رعایت این دستورالعملها و شیوه نامهها از سایر بخشهای دیگر جامعه مصممتر و دقیق ترند و بارها هم مراکز نظارتی و بهداشتی به این موضوع اذعان کردند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تبلیغ در این برهه از زمان و استفاده از روشها و تکنولوژیهای نوین در حوزه تبلیغ، تاکید کرد: ابزارهای تبلیغی روز به روز در حال رشد و پیشرفت هستند و باید برای ترویج و تبلیغ مفاهیم حوزه دین هم از این تکنولوژیها بهره گرفت و از ظرفیت رسانه ملی و دیگر رسانههای دیداری و شنیداری باید استفاده کرد.
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش پایانی سخنان خود استفاده از ظرفیت فضای مجازی در حوزه تبلیغ را در این شرایط بحرانی بسیار اثرگذار دانست و خاطر نشان کرد: مبلغان باید مسلح به ابزار روز تبلیغی باشند و از ظرفیت فضای مجازی و استفاده از تولید محتوای جذاب و اثرگذار برای تبلیغ آموزههای اسلام و مکتب تشیع بهره برداری کنند.
استاد برجسته حوزه و دانشگاههای مازندران در پایان، تبلیغ را میراث ارزشمند نبی مکر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت دانست و بیان داشت: تبلیغ دین و تربیت دینی جامعه، مسئولیت بسیار مهم و یک رسالت الهی است و باید برای تبیین اسلام ناب و گسترش آن و بینش و ارزشهای اسلامی و الهی تلاش و همت مضاعف داشت.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران تبلیغ را هنری جاودانه دانست و گفت؛ مفاهیم تبلیغی باید متناسب با نیاز روز جامعه باشد و امروز استفاده از روشهای نوین در حوزه تبلیغ یک امر اجتناب ناپذیر است.
وی با تقدیر از تلاشها و فعالیتهای گروههای تبلیغی و جهادی در بحرانهای اجتماعی و سواحل استان و با اشاره به وجود برخی محدودیتهای مختلف در حوزه فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی طی چند ماه گذشته و اخیر بخاطر شیوع ویروس منحوس (کووید ۱۹)، اظهار داشت: متأسفانه طی ماههای گذشته و اخیر با شیوع این ویروس منحوس (کووید ۱۹)، محدودیتهایی برای برگزاری برنامهها و فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی ایجاد شده است که تحت تأثیر این شرایط است.
وی در ادامه با اشاره به تدبیر هوشمندانه و حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (حفظه الله) در خصوص برگزاری مراسم لیالی قدر و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، افزود: رعایت دقیق پروتکلهای بهداشتی و درمانی از سوی عزاداران و برنامه ریزی دقیق هیئات مذهبی در این ایام نشان داد که حتی در این شرایط میتوان با رعایت دستورالعملها و شیوه نامهها برنامههای فرهنگی و دینی را برگزار کرد.
حجت الاسلام ناصرشکریان امیری با تاکید بر الگو گرفتن سایر بخشهای جامعه از فعالیتهای حوزه فرهنگ دینی در شرایط بحران ویروس کرونا، تصریح کرد: علیرغم تمام تلاشهای رسانهای و مجازی دشمنان و برنامه ریزی آنان در ماههای قبل از محرم و صفر برای ایجاد دوگانگی سلامت و عزاداری در جامعه، هیئات مذهبی، فعالان فرهنگ دینی و تبلیغی و ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی ثابت کردند در رعایت این دستورالعملها و شیوه نامهها از سایر بخشهای دیگر جامعه مصممتر و دقیق ترند و بارها هم مراکز نظارتی و بهداشتی به این موضوع اذعان کردند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تبلیغ در این برهه از زمان و استفاده از روشها و تکنولوژیهای نوین در حوزه تبلیغ، تاکید کرد: ابزارهای تبلیغی روز به روز در حال رشد و پیشرفت هستند و باید برای ترویج و تبلیغ مفاهیم حوزه دین هم از این تکنولوژیها بهره گرفت و از ظرفیت رسانه ملی و دیگر رسانههای دیداری و شنیداری باید استفاده کرد.
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش پایانی سخنان خود استفاده از ظرفیت فضای مجازی در حوزه تبلیغ را در این شرایط بحرانی بسیار اثرگذار دانست و خاطر نشان کرد: مبلغان باید مسلح به ابزار روز تبلیغی باشند و از ظرفیت فضای مجازی و استفاده از تولید محتوای جذاب و اثرگذار برای تبلیغ آموزههای اسلام و مکتب تشیع بهره برداری کنند.
استاد برجسته حوزه و دانشگاههای مازندران در پایان، تبلیغ را میراث ارزشمند نبی مکر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت دانست و بیان داشت: تبلیغ دین و تربیت دینی جامعه، مسئولیت بسیار مهم و یک رسالت الهی است و باید برای تبیین اسلام ناب و گسترش آن و بینش و ارزشهای اسلامی و الهی تلاش و همت مضاعف داشت.