پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

صبح امروز، بارش برف در محور کیاسر، ترافیک عادی و روان

فرمانده پلیس‌راه مازندران گفت: صبح امروز ( پنجشنبه 7 اسفند 1393 ) در محور کیاسر – ساری شاهد بارش برف بودیم.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، جعفر محمدنژاد صبح امروز ( پنجشنبه 7 اسفند 1393 ) در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس با اشاره به بارش برف در محور کیاسر، اظهار کرد: در محورهای گدوک سوادکوه و ولی‌آباد کندوان از کف هزارچم تا پاسگاه شاهد مه غلیظ و در محور هراز بارش باران را داریم‌ و در حال حاضر وضعیت ترافیک در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با تاکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ و همراه داشتن لوازم گرمایشی و مواد غذایی برای رانندگان، اظهار کرد: زنجیرچرخ توسط ماموران پلیس‌راه کنترل می‌شود و در صورت نداشتن زنجیرچرخ از تردد خودرو جلوگیری می‌شود.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها و بارش‌ برف و باران در محورهای کوهستانی مازندران رانندگان رعایت سرعت مطمئنه را در دستور کار داشته باشند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران، گفت: با توجه به وضعیت جوی استان رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

فرمانده پلیس‌راه مازندران بیان کرد: تردد موتورسیکلت از روز گذشته تا ساعت 24 روز جمعه هشتم اسفندماه از محورهای محور کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

این مسئول با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس کماکان ممنوع است، ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه هشتم اسفند از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه است.

محمدنژاد: تردد تمامی تریلی‌ها به‌ استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت شش تا 24 روز جمعه هشتم اسفندماه از محور قائم‌شهر به تهران و بالعکس ممنوع اعلام شده‌ است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد در لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال محور کندوان کماکان ممنوع است و رانندگان از جاده قدیمی تردد می‌کنند.

محمدنژاد یادآور شد: با توجه به بارش برف در محورهای مازندران رانندگان در صورت لزوم مسافرت کنند، در غیر این صورت از سفر خودداری کنند.

 

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌ 2182934 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.