پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شیوه های صحیح مطالبه گری را به مردم آموزش دهیم

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر پنجشنبه در مراسم معارفه سرپرست معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه موضوع مطالبه گری از مسائل مورد تاکید مقام معظم رهبری بویژه در سال‌های اخیر است، اظهار داشت: مطالبه از مدیران و مسئولان باید در جامعه به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با تاکید بر اینکه در اجرای امر به معروف و نهی از منکر نباید متعرض حیثیت، جان، مال، مسکن، شغل و حریم خصوصی و حقوق اشخاص گردید، تصریح کرد: وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این است تا با بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها و آموزش‌های عمومی و تخصصی، شیوه‌های صحیح مطالبه گری را به آحاد مردم آموزش دهد تا اشخاص آمر و ناهی در حین اجرای این فریضه از حدود شرعی و قانونی خارج نشوند.

آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه و ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران با صدور حکمی حجت الاسلام ابوالفضل عباس پور را به سمت سرپرست معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تعهد و تخصص جنابعالی و به پیشنهاد دبیر ستاد استان به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران منصوب می‌شوید. امید است به فضل الهی و بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری همواره در راستای احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در بین آحاد مردم و استفاده از ظرفیت جریان انقلابی و جوانان مؤمن گام‌های ارزنده بردارید.

کد خبر 5037912
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.