پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شیرینی روحیه همدلی تلخی‌های کرونا را کمرنگ کرد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز، بیانیه‌ای در محکومیت سخنان دو تن از مسؤولان دولت آمریکا بر علیه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) منتشر کرد.

در قسمتی از این بیانیه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای سبحان را شاکریم، علیرغم همه تلخی‌های دوران سخت شیوع ویروس منحوس کرونا، شیرینی روحیه همدلی و وفاق ملی، برآمده از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را به کام همگان نشاند. 

حرکت عظیم و منسجمی که هیمنه‌ پوشالی قدرت‌های بزرگنمای حقیر و پست را درهم کوبید تا از سر استیصال، دو تن از مسؤولان دولت جنایتکار و ضد بشر آمریکا سخنانی بر علیه «ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) » برانند.

 مجموعه‌های پرتلاش که با اختصاص تمامی امکانات، گام‌های بلندی در رفع و دفع شیوع این بیماری برداشت، هرچند هجمه‌ همیشگی دولت منحوس آمریکا، به نمادی از عزت و کارآمدی و افتخاری برای ملت و مجموعه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

بار دیگر از ملت شریف ایران که با همراهی خوبشان با ستاد ملی مبارزه با کرونا در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به ویژه در روز طبیعت و اقامت در منازل، زمینه رسیدگی بهتر مسؤولان تا دفع کامل این ویروس مشکوک را فراهم آورده و می‌آورند تشکر می‌کنم.

 /۸۶۰۴۸/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.