پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شگفتی تیم تازه لیگ برتری شهرداری ساری

تیم تازه لیگ برتری عمران شهرداری ساری در هفته سوم لیگ برتر والیبال کشور شگفتی‌ساز شد و با درخشش موسلیو بازیکن مونته‌نگرویی خود مهمان خود تیم پارسه تهران را شکست دا

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: در هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور (جام شهدای منا) دقایق قبل تیم سازمان عمران شهرداری ساری در یک بازی خانگی که پنج گیم طول کشید، با درخشش موسیلو بازیکن مونته نگرایی خود مهمان خود پارسه تهران را در یک بازی سخت و نفس‌گیر موفق شد سه بر دو شکست دهد.

 

این بازی‌ها که از ساعت ۱۷ در حضور بیش از ۴ هزار تماشاگر مشتاق ساروی در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار شد، بازیکنان تیم سازمان عمران شهرداری ساری با تشویق بی‌امان هواداران ساروی در گیم‌های اول، سوم و پنجم در برابر حریف پیروز شدند ولی در گیم‌های دوم و چهارم نتیجه بازی را به مهمان خود واگذار کردند.

 

تیم سازمان عمران شهرداری ساری در گیم اول با نتیجه ۳۰ بر ۲۸، گیم سوم ۲۵ بر ۲۳ و در گیم پنجم و سرنوشت ساز نیز ۱۵ بر ۱۱ پارسه را تهران داد و موفق به کسب دو امتیاز این بازی شد.

 

در مقابل شاگردان فرهاد نفرزاده در تیم پارسه تهران در گیم دوم ۲۵ بر ۲۱ و در گیم چهارم نیز ۲۵ بر ۲۳ تیم میزبان سازمان عمران شهرداری ساری را شکست داد و یک امتیاز این دیدار را کسب کرد.

 

تیم سازمان عمران شهرداری ساری که تجربه نخستین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور دارد از سه بازی خود دو برد و یک باخت کسب کرد و صاحب ۶ امتیاز شد و در جایگاه چهارم قرار گرفت.

 

این بازی در حالی در ساری برگزار شد که تیم سازمان عمران شهرداری ساری به خاطر رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال بهزاد محمودی سرمربی و ناصر رحیمی لیبرو خود را در اختیار نداشت.

 

از نکات قالب توجه این بازی حضور تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر ساری، عباسی معاون توسعه امور ورزشی، دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، تقوی رئیس هیأت والیبال استان و بازیکنان تیم فوتسال شهروند ساری در سالن ورزشی بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.