پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شکست دادن جنگ اقتصادی با محور قرار دادن جوانان

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر،آئین تجلیل از جهادگران برتر  دانشگاهی استان مازندران همزمان با آخرین روز هفته دفاع مقدس با حضور سرهنگ حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا به همت سازمان بسیج دانشجویی استان در دانشگاه مازندران بابلسر برگزار شد

 جانشین سپاه کربلا در این مراسم گفت: عراق در جنگ با ایران به دنبال جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی و شکست آن بودند که با محور قرار گرفتن جوانان انقلابی ایران با وجود حمایت مجامع بین‌المللی شکست خوردند.

 حسین محمدرضایی ادامه داد: اکنون در جنگ همه جانبه اقتصادی و فرهنگی در محیط‌های مجازی، دانشگاه و خانواده قرار داریم که اگر بخواهیم پیروز شویم قطعا باید بار دیگر جوانان را در محوریت امور قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در صحنه مبارزه با ویروس کرونا جوانان جهادگر عاشقانه پای کار آمدند و مشکلات را بسیار کم کردند. همه‌ی مسؤولان باید از جهادگران جوان حمایت کنند و حمایت و تقدیر از این افراد قدردانی از خدا و توجه به مشکلات کشور است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: امیدواریم همه‌ی ما مسؤولان یک جهادگر برای رفع مشکلات کشور باشیم. وضعیت کنونی کشور به‌دلیل عدم مسؤولیت‌پذیری و بی‌کفایتی‌ها است و نظارت ضعیف مسؤولان و عدم پیگیری مشکلات را نمایان کرده است.کوروش بوذری رئیس دانشگاه مازندران در مراسم تجلیل از جهادگران برتر دانشگاهی استان مازندران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: خط و مش نظام جمهوری اسلامی ایران مقدمه سازی نجات بشریت و ظهور امام زمان(عج) است.

کوروش بوذری رئیس دانشگاه مازندران در مراسم تجلیل از جهادگران برتر دانشگاهی استان مازندران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: خط و مش نظام جمهوری اسلامی ایران مقدمه سازی نجات بشریت و ظهور امام زمان(عج) است.

وی افزود: با گوش فرا دادن به رهنمودهای مقام معظم رهبری، ما می‌توانیم بر ویروس کرونا غلبه کنیم و با دسترسی عادلانه بر امکانات  فقر را در جامعه اسلامی کمرنگ کنیم.

بوذری با اشاره به مجاهدت‌های قشر دانشگاهی کشور گفت:  دانشگاه‌ها با اقدامات جامعه محورانه سعی کردند در کنار اقشار جامعه قرار بگیرند و در دوران اوج گیری ویروس کرونا دانشجویان ۱۸ ساله در تعطیلات عید ۹۹ هم دست از مجاهدت و تلاش برنداشتند.

بوذری افزود: کمک مومنانه بخشی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بود که اجرا شد و مردم به کمک افرادی که به‌خاطر بیماری کرونا و کمبودهای امکانات با مشکل مواجه شده بودند شتافتند.

 

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

 


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.