پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شوک پنجمین سرمربی جواب داد/ برد خارج از خانه رایکا

0

به گزارش خبرنگار مهر، تیم رایکا بابل با هدایت علی نظرمحمدی سرمربی جدید خود شنبه شب ودر چارچوب هفته سی ام رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری بیرون از خانه برابر میزبان مدعی خود قشقایی شیراز به برتری ۲ بریک دست یافت.

علی نظرمحمدی که از بازی هفته بیست ونهم هدایت تیم رایکا بابل را برعهده گرفته بود در دیداری خانگی برابر تیم استقلال خوزستان به تساوی دست یافته بود تا حضور این مربی جوان روی نیمکت تنها نماینده مازندران در لیگ دسته یک، شادی آور ۴ امتیازی باشد.

تیم رایکا بابل که دررقابتهای این فصل لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشوربا خرید امتیاز خونه به خونه سابق از سوی دو سرمایه گذار جوان پا به این رقابت‌ها گذاشت، تاکنون پنج سرمربی را در طول بیست وهشت هفته گذشته این رقابت‌ها به خود دیده است.

تنها نماینده مازندران رقابت‌های این فصل را با ” مهران نجفی” مربی بومی خود آغاز کرد و پس از چند هفته نشستن روی نیمکت این تیم، از ادامه حضور درجمع بابلی‌ها جدا شد.

بابلی‌ها که رقابت‌های لیگ یک را با مشکلات شدید مالی شروع کرده بودند، از هفته یازدهم لیگ یک دومین تغییرات در کادرفنی خود را انجام دادند و به سراغ “هادی شکوری” بازیکن سابق تیم استقلال تهران رفتند تا علاوه برا بهره گیری از توان فنی بازیکن سابق آبی‌های پایتخت از کمک مالی این بازیکن نیز در بهبود شرایط مالی تیم رایکا نیز استفاده کنند.

هرچند شکوری درمدت حضور خود در این تیم نتایج قابل توجهی کسب کرده بود، اما شرایط این تیم ومشکلات مالی وبرآورده نشدن برخی خواسته‌های سرمربی جوان بابلی‌ها، عمر سرمربی جوان را نیز درنیکمت تیم رایکا به چند هفته نکشاند.

علی نظرمحمدی سرمربی گیلانی، که شناخت خوبی ازفوتبال مازندران وبابل داشت، پس از جدایی شکوری، به درخواست مدیران باشگاه رایکا پاسخ مثبت داد و هدایت تنها نماینده مازنی‌ها درلیگ یک را برعهده گرفت.

نظرمحمدی نیز همانند دیگر سرمربیان تیم رایکا درچند هفته نخست توانست شوک موقت به تیم بدهد، اما مشکلات مالی که گریبانگیر این تیم شمالی در فوتبال دسته یک کشوربوده، مربی جوان رشتی ها را نیز نتوانست تا نیم فصل در بابل نگاه داشته باشد.

اواخر بهمن بهمن ” ” رحمان رضایی ” ملی پوش سابق تیم فوتبال ایران وباشگاه پروجا ایتالیا وپرسپولیس تهران به عنوان سرمربی جدید تیم رایکا بابل معرفی و کار خود را دراین تیم آغاز کرد.

رضایی در این تیم شروع خوبی داشت وبا کسب چند پیروزی روحیه بخش و تساوی برابر مدعیان لیگ یک، جایگاه تیم رایکا را از قعرجدول رده بندی این مسابقات ارتقا داد واز منطقه سقوط تا حدودی نجات داد. عمر سرمربیگری رضایی در تیم رایکا به چهار هفته هم نکشید واین مربی جوان خیلی زود ماندن در این تیم را به لقایش بخشید واز جمع بابلی‌ها جدا شد.

بازگشت دوباره نظرمحمدی به رایکا

مدیران تیم رایکا بابل که دراین فصل دست به تغییرات زیادی درکادرفنی این تیم زده بودند، یک بار دیگر به سراغ ” علی نظرمحمدی” سرمربی سابق این تیم که شناخت کاملی از وضعیت این تیم داشت، رفتند واز خوشبختی آنها توانستند، نظر این مربی جوان را نیزجلب کند.

نظرمحمدی که که پس از تغییرات متعدد بار دیگر به این تیم بازگشته و مأموریت حفظ تیم را برعهده دارد در دو بازی هفته بیست ونهم وسی ام رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، توانست ۴ امتیاز از ۶ امتیاز ممکن را از حریفان مستقیم خود کسب کند.

تساوی بدون گل برای تیم استقلال خوزستان در بازی خانگی و نیز پیروزی ۲ بریک برابر تیم قشقایی شیراز درهفته سی ام این رقابتها باهدایت ” علی نظرمحمدی” باعث شد تا تنها نماینده مازندران از جمع تیم‌های درخطر سقوط به لیگ دسته دوم تا حدودی فاصله بگیرد.

تیم رایکا اکنون با ۳۱ امتیازی در رتبه پانزدهم جدول ۱۸ تیمی این رقابتها قرار دارد.

چهارمسابقه تا پایان رقابتهای امسال لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده و با توجه تیم از پیش سقوط کرده شهرداری تبریز، به ماندن دراین رقابتها تا حدودی امیدوارتر شد.

کد خبر 4977256
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.