پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شورای آموزش و پرورش اتاق فکر و مرکز سیاستگذاری تعلیم و تربیت است

0
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، دومین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال 98 به ریاست دکتر جعفری بخشدار منطقه بر گزار شد.

در این جلسه که با تلاوتی چند از کلام الله مجید آغاز شد. نجفی رییس آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه ضمن خوش آمد گویی اعضای شورای آموزش وپرورش و مدعوین گفت: شورای آموزش وپرورش مهم ترین و راهبردی ترین بخش در اداره امور آموزش و پرورش و به نوعی «اتاق فکر» و مرکز سیاستگذاری تعلیم و تربیت است که امیدوارم بتوانیم از تمامی ظرفیتهای این شورا در نظام تعلیم و تربیت بهره مند شویم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ولادت حضرت معصومه (س)  و امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا (ع) که دهه کرامت نامیده شد اظهار داشت  این دهه یاد آور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده  و ارزشمند است
آقای نجفی دهه کرامت را تداعی کننده لطیف ترین علاِئق و مهرو وفای کم نظیر یک خواهر نسبت مقام شامخ و معنوی برادر  و عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والا مقام و گرانقدر جهان دانست و بیان داشت  تمام مفاهیم سازنده ایی که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی میشود. زیزا حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع)  کانون دعا و قران و نیایش و یاد آور تمام خوبی ها و جمال و کمال انسانی هستند.
رییس آموزش و پرورش منطقه در ادامه با اشاره به دستور کار جلسه بر استفاده مطلوب و بهینه از فضای مدارس شبانه روزی منطقه با عنایت به پراکندگی منطقه تاکید  و گفت:  استفاده از  تمام ظرفیتها و پتانسیلهای موجود و  جلب مشارکت حداکثری اولیا  به ویژه خیرین و حمایتهای مادی و معنوی همه مسئولین برای   پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت و رشد فضائل معنوی دانش آموزان باید سر لوحه کارمان باشد.
وی در پایان در خصوص رفع مشکل  آب شرب مدارس المهدی و حضرت خدیجه  و راه دبیرستان امام حسین  و دیوار مدرسه چورت و زلم رودبار  واستقرا کانکس در فضای مدرسه دیدو  پیشنهاداتی   جهت تصویب در شورای آموزش و پرورش  ارائه دادند.

در ادامه سایر اعضای شورای آموزش و پرورش نظرات خود را پیرامون موضوعات مطرح شده بیان و تصمیمات مقتضی گرفته شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.