پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهروندان مازندرانی کارت سوخت وسایل نقلیه خود را یک بار استفاده کنند

0

سبحان رجب پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کنترل وضعیت کارت‌های سوخت در راستای اجرای دستورالعمل و ابلاغ مجلس شورای اسلامی و دولت مبنی بر استفاده از کارت هوشمند سوخت وسایل نقلیه از ۲۰ مرداد امسال انجام می‌شود.

وی گفت: مالکان وسایل نقلیه با مراجعه به جایگاه‌های عرضه سوخت و وارد کردن کارت سوخت در دستگاه می‌توانند از وضعیت این کارت‌ها مطلع شوند.

ضرورت اصلاح کارت‌های معیوب

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری در خصوص کارت‌های سوختی که مشکل دار باشند، توضیح داد: دارندگان این نوع کارت‌ها با مراجعه به سایت شرکت ملی نفت به آدرس www.niopdc.ir می‌توانند از مراحل کار برای رفع اشکال کارت خود اقدام کنند.

وی افزود: دارندگان کارت‌های سوخت معیوب همچنین با مراجعه به دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ و ارائه مدارک مالکیت خودرو و مدارک احراز هویت می توانند نسبت به رفع مشکل کارت‌های هوشمند سوخت و یا صدور کارت سوخت المثنی اقدام کنند.

رجب پور گفت که دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ برای انجام این کار مبلغ یکصد هزار ریال از افراد حق الزحمه دریافت خواهند کرد.

مدیر شرکت نفت ساری تلفن گویا ۰۹۶۲۷ شرکت ملی نفت ایران را یکی دیگر از راههای راهنمایی افراد برای رفع مشکل و صدور کارت سوخت المثنی خودروها معرفی کرد.

وی میزان مصرف سوخت بنزین خودروها در حوزه فعالیت شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری را روزانه سه تا سه و نیم میلیون لیتر اعلام کرد که از طریق ۱۲۶ جایگاه سوخت رسانی در استان عرضه می‌شود.

۲۰۹۶/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.