پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهرهای کیاسر و فریم گازدار می‌شوند

معاون شرکت گاز مازندران با اشاره به اینگه ۹۸ درصد خانوارهای شهری استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: امسال از طریق انتقال خطوط گاز دامغان، شهرهای کیاسر و فریم مازندران گازدار می‌شوند.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد مصطفی قربانی عصر امروز در جلسه شورای بهینه سازی مصرف سوخت مازندران اظهار کرد: شرکت گاز استان در راستای اصلاح خدمات و استانداردسازی بودجه اقدامات جدی صورت داده است.

 

وی افزود: هم اکنون 16 هزار کیلومتر از مساحت استان دارای شبکه لوله گذاری گازرسانی بوده و رتبه پنجم کشور را داریم.

 

معاون شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه 303 هزار علمک در استان نصب شده و رتبه چهارم کشور را در این بخش داریم، تصریح کرد: مازندران دارای 970 هزار مشترک بوده و رتبه ششم کشور را از این حیث هستیم.

 

قربانی با بیان اینکه قصد داریم در افق 1404 رتبه سوم شرکت های گاز کشور را کسب کنیم، افزود: هم اکنون 99 درصد جمعیت خانوارهای شهری و 84 درصد جمعیت روستایی مازندران از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

 

وی با اعلام اینکه امکانات فنی برای گازرسانی به شهرهای کیاسر و فریم شهرستان ساری هنوز فراهم نیست، گفت: در صدد هستیم از طریق انتقال خطوط گاز دامغان، این دو شهر مرکز مازندران را گاز دار کنیم.

 

قربانی با اشاره به اینکه 49 شهر استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، تصریح کرد: از دو هزار و 921 روستای استان هزار و 8 روستا دارای توجیه اقتصادی برای گازرسانی نیست.

 

معاون شرکت گاز مازندران با بیان اینکه هزار و 608 روستای استان قابلیت گازرسانی دارد، گفت: پیشرفت فیزیکی روستاهای در حال گازرسانی استان بیش از 60 درصد است.

 

وی افزود: با گازدار شدن هزار و 487 روستای در دست اجرای مازندران، میزان بهره مندی روستاهای از نعمت گاز مازندران به 88 درصد می رسد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.