پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهردار ساری: پیشرفت 75 درصدی نیروگاه زباله سوز ساری

رجبی به پروژه بزرگ نیروگاه زباله سوز ساری اشاره کرده و اظهار داشت: این پروژه پیشرفت فیزیکی 75 درصدی داشته و طی روزهای آینده مرحله سوم نصب دودکش های 60 متری آن آغاز خواهد شد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز مازندران در نشستی که با موضوع بررسی روند اجرای پروژه های عمرانی با حضور معاونان و مدیران مجموعه شهرداری به میزبانی شهرداری منطقه سه برگزار شد گفت: پروژه پل تا پل که با همت مجموعه شهرداری در حال انجام است پیشرفت قابل قبول و مطلوبی داشته و برای اعتبار مالی این پروژه هماهنگی و پیگیری های لازم را داریم.

وی افزود: تاکنون بخش قابل توجهی از تملک انجام شده و سازمان عمران نیز در این پروژه بصورت شبانه روزی مشغول بکار می باشد و امیدواریم طی زمانبندی مشخص شده به بهره برداری برسد.

رجبی به پروژه بزرگ نیروگاه زباله سوز ساری اشاره کرده و اظهار داشت: این پروژه پیشرفت فیزیکی 75 درصدی داشته و طی روزهای آینده مرحله سوم نصب دودکش های 60 متری آن آغاز خواهد شد.

هردار ساری تکمیل پروژه نیروگاه زباله سوز را از مهمترین پروژه های استان مازندران عنوان کرد و گفت: مجموعه شهرداری برای اتمام این پروژه عزم جدی دارد و در این زمینه هیچگونه قصور و کوتاهی را پذیرا نیستم.

وی زیبایی بصری و منظر شهری را مورد توجه قرار داد و افزود: رنگ آمیزی های دیوار ها و جداول سطح شهر، توسعه فضای سبز شهری ، نصب المان های مختلف با هدف ارتقاء سطح نشاط شهروندی با جدیت پیگیری شود.

رجبی به فاز سوم میدان ابن شهرآشوب اشاره کرده و تصریح کرد: با استفاده از توانمندی های داخلی مجموعه شهرداری خصوصاً سازمان عمران این پروژه که مدت ها مغفول و معطل مانده بود از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار شده و بزودی خبرهای خوشی برای شهروندان در این منطقه خواهیم داشت.

شهردار ساری در پایان خاطر نشان کرد:پروژه های جدیدی برای شهر ساری تعریف کردیم که بزودی از آن رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.