پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهادت “سردار سلیمانی” مظلومانه بود

0

ایسنا/مازندران مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: شهادت سردار سلیمانی هر چند مظلومانه بود اما این خون سبب ریشه کن شدن استکبار و هیمنه کفر در منطقه می‌شود.

حجت الاسلام یدالله غلامی شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و عزاداری فاطمیه که در نمازخانه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران برگزار شد با اشاره به اینکه ایام فاطمیه امسال با ایام شهادت سردار فاطمی مصادف شد، اظهار کرد: حوادث اخیر نشان از درگیری و تقابل دو جبهه حق و باطل دارد.

 وی تصریح کرد: این درگیری‌ها تاریخچه طولانی از خلقت آدم و حوا تا به امروز دارد که ادامه پیدا کرده است، در حقیقت فرمان پروردگار پیام حق است و رزمندگان جبهه حق برای خدا جهاد می‌کنند و کفار هم برای طاغوت همان تقابل بین خدا و بی‌خدایی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: انسان‌ها از زمان خلقت تا به امروز در یکی از این دو جبهه قرار دارند و  مورد سوم نداریم، جبهه بی‌تفاوتی جریان و جبهه مستقلی نیست و در طول تاریخ این‌ جبهه تیزکننده جبهه باطل بود.

غلامی با اشاره به متن زیارت عاشورا گفت: این دعا همان زیارت جامعه و دشمن‌شناسی است که اگر با تعمق بخوانیم دشمن‌شناس بی‌بدلیلی می‌شویم، این زیارت به گروه بی‌تفاوت‌ها در صحنه عاشورا اشاره کرده که نظاره‌گر بوده و کاری نکردند، در این جبهه معمولا جمعیت بیشتر است.

وی ادامه داد: ملت ایران با افتخار در جبهه حق قرار داشته و پرچم‌داری می‌کند به طوری که امروز در جهان پرچم‌دار جبهه حق است یعنی همان چیزی که در قرآن و فرموده ائمه بشارت داده شده است، جبهه حق و باطل امروز با شدت بیشتری با هم درگیرند، جبهه استکبار یا همان آمریکا با تمام امکاناتش به جنگ‌ جبهه حق و خدا آمده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران یادآور شد: دولت آمریکا در طی برنامه هسته‌ای از ما خواست اصل حاکمیت را برداریم، تا ما را از دین بردارند جبهه باطل دست برنمی‌دارد و هیچ‌گاه خیرخواه ما نمی‌شوند چراکه دشمن هستند.

غلامی بیان کرد: درگیری بین این دو جبهه در حال حاضر داریم، جبهه حق هم در هیچ زمانی با این امکانات حاضر نشده است جبهه مقاومت به برکت انقلاب اسلامی و علمداری ولایت و پرچم‌داری سردار سلیمانی و صدها گردان آماده در کشورهای مختلف منتظر جهاد هستند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد بود و حق پیروز خواهد شد، شرطش استقامت است، پس از شهادت مظلومانه سردار سلیمانی این سوال مطرح می‌شود که چرا آمریکایی‌ها دست به چنین حماقتی زدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران عنوان کرد: به شهادت رساندن فرمانده نظامی با دعوت یک کشور توسط کشور ثالث بی‌سابقه است، هیچ چیز برای آمریکا مهم نیست  و به هر جنایتی دست می‌زنند.

غلامی افزود: استکبار در دنیا از سال‌ها قبل راهبردی را برای خاورمیانه یا همان غرب آسیا تعریف کردند و آن تغییر آرایش جغرافیایی منطقه ماست که از آن با نام معامله قرن یا خاورمیانه بزرگ یا اینکه خاورمیانه باید آماده یک زایمان دردناک باشد، یاد می‌کردند.

وی تأکید کرد: یکی از برکات وجودی سردار قاسم سلیمانی این بود ک جلوی تجزیه در  این منطقه را نداد، کشورهای سوریه، عراق و ایران قرار بود تکه تکه شوند، دولت‌های جبهه باطل با راهبردهای دولت‌سازی، ملت‌سازی، بالا بردن ضریب امنیت صهیونیست‌ها در این مناطق و تسلط بر منطقه وارد عمل شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: آیا خاورمیانه بزرگ که خواستشان بود محقق شد یا راهبردها، در سوریه وعراق چطور اجرا شد، یکی از اهداف ورودشان در یمن از کار انداختن موقعیت استراتژیک ایران و دست‌یابی به تنگه هرمز بود، آیا محقق شد، اگر سردار سلیمانی نبود الان وضع فرق داشت.

غلامی اظهار کرد: دولت‌های خواستار خاورمیانه بزرگ در این راه  ۷ تریلیون هزینه کردند در حالی که در این مدت درآمد ارزی ایران هزار و ۳۴۰ میلیارد دلار بوده که برابر است با یک پنجم خرجی  که آن‌ها در منطقه کردند، ولی الان چراغ خاموش به این‌ مناطق رفت‌وآمد می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمن در این فضای مجازی خطاب به مردم ما می‌گوید؛  چرا ساکت هستید جمهوری اسلامی پول‌های شما را در کشورهای دیگر خرج می‌کند در حالی که ‌درآمد ما یک پنجم خرجی است که آن‌ها انجام دادند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: این ناکامی‌ها را در پیشبرد اهداف صهیونیست‌ها موجب شد که دور خودشان را دیوار بکشند، روزگاری صهیونیست‌ها ملک سلیمان را هم می‌خواستند، فلسطین را که قلب جهان است محاصره کردند.

غلامی خاطرنشان کرد: ترامپ در آستانه انتخابات قرار دارد، ولی نمی‌داند به مردمی که  مالیاتشان را خرج کرد چه بگوید؟ به همین دلیل‌ سردار ما را  مورد اصابت قرار داد تا  او را هم ردیف ابوبکر بغدادی قرار داده و بگوید دشمن اصلی را نابود کردیم.

وی تصریح کرد: آمریکا با اقدام به ترور سردار، به غرور ما حمله کرد اگر نیروهای مسلح جواب نمی‌دادند ملت ما توقعات را به کجا می‌برد، همین کار را با ژاپن کرد، در مقابل سکوت دید، دو روز بعد چند شهر ژاپن را بمباران هسته‌ای کردند، برخی در داخل می‌گویند خویشتن‌داری کنید مگر می‌شود؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران یادآور شد: آیا اینکه اگر اقدام کنیم ممکن است کاری کنند عاقلانه است، ما هم می‌زنیم باید معلوم شود قصه چیست، اگر نیروهای نظامی به قلب نیروهای آمریکا  در منطقه عین الاسد حمله نمی‌کرد، چه می‌گفتید.

غلامی افزود: سقوط هواپیمای ایران اوکراین در چند روز اخیر، در اثر خطای انسانی رخ داد در این‌ ماجرا نباید اصل قضایا زیر سؤال برود و مردم نباید به شایعات توجه کنند.

وی عنوان کرد: از مؤلفه‌های قدرت می‌توان به تولید، توسعه، حفظ و به نمایش درآمدن قدرت یک کشور اشاره کرد که بسیاری از کشورها مؤلفه آخر را ندارند ولی کشور ما  امروز از قدرت بازدارندگی در این زمینه برخوردار است، ما مهمترین پایگاه منطقه دشمن را می‌زنیم، در این زمینه نباید دیر بجنبیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: خون حاج قاسم سلیمانی که پس از خون سیدالشهدا در زمین عراق مقدس‌ترین خونی است که به زمین ریخته شد نباید پایمال شود و امیدواریم ریشه کنی جبهه باطل را در منطقه ببینیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.