پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شمشیر بند با کسب 9 رای رییس شورای اسلامی شهر ساری شد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: شمشیربند پس از ۲ سال دوری از ریاست شورای اسلامی شهر ساری ، امروز -دوشنبه –  بار دیگر با کسب تمامی ۹ رای اعضای شورا به ریاست بازگشت .

اگر چه این اتحاد را باید به فال نیک گرفت و خرسند بود اما اینکه چرا همین اعضا که در این انتخاب به اتفاق قاطع رسیدند ، شهرداری مرکز استان رابا هزاران نیرو و صدها هزار شهروند بلاتکلیف گذاشته اند ؛ سئوالی است که نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد !

بلاتکلیفی 5 ماهه عمارت شهرداری یعنی هدر رفت سرمایه اجتماعی و انسانی هزاران نیروی جوان و با تجربه که در کنار هم می توانستند با مدیریت صحیح و هدفمند تحولات فراوانی را در این ماهها رقم بزنند و از روزمرگی های فعلی خارج کنند اما متاسفانه با لج و لج بازی و گزینه تراشی های بی حاصل شاهد رکود خدمات و طرح های عمرانی در مرکز استان هستیم .

البته شاید این اتحاد و اتفاق در انتخاب رئیس شورای شهر پیام دیگری نیز داشته باشد و آن اینکه اگر اراده اعضای شورا در میان باشد و دخالت منابع قدرت خارج از شورا نبودد ، می شد در انتخاب شهردار هم همچون انتخاب رئیس شورا به نتیجه زودهنگام لمیدوار بود .

پرواضح است که نگرانی های مردم  برای اعضای شورا نیز قابل درک شده و در اظهارات گاه و بیگاه از طولانی شدن پروسه انتخاب شهردار ابراز ناخرسندی می کنند تا جایی که رئیس جدید شورای شهر در اولین اظهارات خود  خواستار پیگیری تعیین تکلیف وضعیت شهردار ساری شد و از این که شهر ساری با گذشت پنج ماه از استعفای شهردار سابق همچنان به صورت سرپرستی اداره می شود از همکاران خود گله کرد.

گفتنی است ؛  شمشیربند که سه سال اول دوره چهارم شورای شهر ساری، رییس بود، سال آخر آن دوره و دو سال نخست شورای پنجم ، ریاست را به مسعود مدینه واگذار کرده بود.

وی در نشست امروز تنها نامزد ریاست شورا بود و  آرای هشت عضو دیگر را کسب کرد و علی اکبر ذلیکانی با ۶ رای از ۹ عضو شورا نایب رییس شد  و دبیری اول به کوروش یوسفی با ۹ رای رسید و سید علی آقامیری نیز با همین تعداد رای دبیر دوم شورا شد.

همچنین اعضای شورای شهر ساری با ۹ رای سخنگویی شورا را نیز به شمشیربند رییس شورا سپردند .

علیجان شمشیر بند از فرماندهان دوره دفاع مقدس و برادر دو شهید اهل روستای ولویه می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.