پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شمارش معکوس برای آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، بخش عمده بازسازی این ورزشگاه سال گذشته همزمان با صعود نساجی به لیگ برتر انجام شد ولی به علت کوتاه بودن زمان و کمبود منابع مالی بخشی از اقدامات برای استاندارد سازی آن نیمه تمام ماند تا امسال پس از اتمام لیگ هیجدهم دوباره از سر گرفته شود.

افزایش تعداد صندلی در جایگاه تماشاگران، تکمیل و استاندارد سازی رختکن بازیکنان، تعبیه جای اختصاصی باری خبرنگاران و ساخت اتاق برای مربیان و سالن کنفرانس از جمله اقداماتی است از خرداد ماه امسال در حال انجام است و اکنون به مراحل پایانی رسیده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت که عملیات نصب صندلی در ضلع شرقی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با سرعت در حال انجام است و تاکنون یک چهارم آن انجام شده و بقیه هم تا فردا به محض رسیدن صندلی نصب خواهد شد.

فرشید قدیمی افزود: عملیات نصب صندلی در ضلع جنوبی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تا ۵۰ درصد انجام شده و تا چند روز آینده به اتمام می رسد.

وی با بیان اینکه  امکانات ساختاری رختکن ورزشگاه هم به اتمام رسیده است ، گفت : هم اکنون کارگران مشغول نصب تجهیزات رختکن اعم از موکت و کف پوش هستند ضمن این که مشکل خاصی هم در روند تکمیل اتاق های مربیان ، رختکن ، اتاق داوران و سالن کنفرانس وجود ندارد و در حال تکمیل است .

رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر در خصوص تجهیزات امنیتی و نصب دوربین های مدار بسته ورزشگاه هم ، توضیح داد: نصب تعدادی از دوربین های امنیتی انجام شد و کار نصب بقیه هم ادامه دارد. برای نصب گیت هم افرادی هم اکنون از استان به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آمده اند تا بهترین مکان را برای نصب گیت طراحی و برنامه ریزی کنند تا در چند روز آینده نصب شود.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر دری را در ضلع جنوبی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تعبیه کرده اند ، افزود : تعبیه شدن این درب باعث می شود تا ما در برگزاری مسابقات با مشکل خاصی مواجه نشویم .

قدیمی در پاسخ به این پرسش که آیا این ورزشگاه تا قبل از شورع مسابقات آماده می شود یا نه ، گفت : تمام سعی و تلاشمان بر این است تا ورزشگاه را آماده کنیم که انشالله مشکل خاصی برای برگزاری مسابقات به وجود نیاید. 

وی با اعلام این که نمایندگان فدراسیون فوتبال آسیا هم تا چند روز آینده از روند بازسازی این ورزشگاه بازدید و نظر نهایی خود را اعلام می کنند ، افزود: همان گونه که همه تلاش کردند تا در فصل گذشته بازی ها در این استادیوم برگزار شود ،  فصل نوزدهم هم بدون هیچ گونه مشکلی سعی می کنیم تا بازی ها در ورزشگاه خانگی نساجی انجام شود .

قدیمی میزان هزینه انجام شده از آغاز بازسازی ورزشگاه شهید وطنی تاکنون را ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد .

پیش از این معاون استاندار مازندران اعلام کرده بود که دولت برای بازسازی این ورزشگاه ۱۲ میلیارد تومان هزینه کرد.

۷۳۳۴/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.