پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شش میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار برای اجرای پروژه هدایت آبهای سطحی در شهر کیاسر هزینه شد

شهردار کیاسر خبر داد

شهردار کیاسر گفت: برای اجرای پروژه جمع آوری آبهای سطحی در مسیر ململی،کانال بتنی هدایت آبهای سطحی در پشت بانک ملی و احداث دیوار حفاظتی در کوچه شهید آقایی شهر کیاسر حدود شش میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار در سال 99 هزینه شد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری کیاسر مهندس کاظمی اظهار داشت: شهرداری در سال 99 اقدام به اجرای پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی به طول 320 متر و پروژه دیوار سنگی به طول 16 متر با ارتفاع شش متر در سطح شهر کیاسر نموده است.

وی افزود: ادامه اجرای عملیات پروژه کانال سنگی در مسیر ململی به طول 260 متر با اعتبار چهار میلیارد و 351 میلیون ریال اجرایی گردید.

شهردار کیاسر گفت: همچنین در همین مدت عملیات اجرایی کانال بتنی هدایت آبهای سطحی در پشت بانک ملی به طول 60 متر با اعتبار 900 میلیون ریال توسط شهرداری احداث شد.

مهندس کاظمی خاطرنشان کرد: با توجه به رانش کوچه شهید آقایی و ایجاد مشکلات در تردد شهروندان و ایجاد خطر برای واحدهای مسکونی در مسیر فوق شهرداری اقدام به عملیات خاکبرداری و احداث دیواره حفاظتی سنگی به طول 16 متر و ارتفاع حدود 6 متر نموده که حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده است.

شهردار کیاسر با بیان اینکه اعتبار مصوب شهرداری در حوزه حوادثی شش میلیاردو 500 میلیون ریال بوده که از این میزان چهار میلیارد ریال تخصیص یافت، تصریح کرد:شهرداری برای اجرای عملیات پروژه هدایت آب های سطحی و دیواره حفاظتی سنگی حدود شش میلیارد و 750 میلیون ریال هزینه نموده است که این مبلغ بیشتر از اعتبار تخصیص یافته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.