پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شریعت‌نژاد: استکبارستیزی هویت انقلاب اسلامی ایران است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، شمس‌الله شریعت‌نژاد در راهپیمایی ۲۲ بهمن در رامسر با بیان این‌که «حضور پرشکوه مردم تداعی کننده فرمایش مقام معظم رهبری است که استکبار جهانی در این روز خلاصه همه ترفندها و توطئه های خود را از مردم و حضور آن‌ها در صحنه خواهد گرفت»، اظهار کرد: مردم ما در ۲۲ بهمن ۵۷ در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند و نظام منحوس و سرسپرده ستمشاهی را با همت، وحدت، درایت و پشتیبانی از صحنه روزگار حذف کردند.

وی تصریح کرد: مردم در ۳۹ سال گذشته در دانشگاه انقلاب به خوبی از ترفندها و توطئه های استکبار جهانی مطلع شدند که ایران را به بند کشیده بودند و شاه ایران بی‌کفایت بود و همه دستوراتش را از سفرای آمریکا و انگلیس می‌گرفت و برای ملت ایران و کشورمان هیچ ارزش و اعتباری قائل نبود.

وی با اشاره به این‌که «شعار اول مردم استقلال، آزادی جمهوری اسلامی بود»، افزود: مردم ما با رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رژیم شاهنشاهی را محو کردند.

شریعت نژاد با اشاره به این‌که «استکبارستیزی هویت اول انقلاب اسلامی بوده و وقتی دشمنان موفق نشدند جنگ ۸ ساله را تحمیل کردند و یک وجب از خاک ایران را به دولت‌های استعماری و عوامل‌شان ندادیم»، اظهار کرد: در تاریخ ۲۰۰ ساله ایران بیش از یک میلیون هکتار از مساحت کشور از دست رفت اما در جنگ ۸ ساله به برکت ۲۳۰ هزار شهید اجازه تصرف خاک ایران را ندادند.

وی گفت: در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که موضوع را سیاسی کردند، اما مردم ما هوشیار بودند و خود را از کسانی که دنبال دیگر مسائل بودند جدا کردند. جمهوری اسلامی ایران با همه تحریم‌ها و مشکلات رو به جلو حرکت می‌کند و اجازه نمی‌دهد کشورهای استکباری آن را به آتش بکشند و بیداری ملت‌ها و نقش درست ایران موجب نابودی دشمنان است.

وی با اشاره به این‌که «جوانان برای دفاع از انقلاب و اطاعت از رهبری به سوریه می روند تا با دشمنان بجنگند که نشان دهنده درک بالای جوانان و مردم است»، گفت: ایران در مسیر استقلال‌طلبی و امنیت تلاش می‌کند و دشمنان به اعتبار قدرت نظامی ایران جرات مبارزه با کشورمان را ندارند.

این نماینده مجلس با بیان این‌که «قدرت جمهوری اسلامی ایران موجب ترس دشمنان می شود»، افزود: جمهوری اسلامی ایران در حوزه های برق، گاز، انرژی، بهداشت و درمان، آبرسانی به روستاهای دوردست و غیره دستاوردهای مناسبی داشت و این روند ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.