پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شرکت دانش آموزان در راهپیمایی 22 بهمن باعث یآس دشمنان می شود

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مراسم جشن مشترک دبیرستان معلمان و کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان شهر کیاسر به مناسبت دهه فجر، در محل کانون با حضور مسئولین منطقه، دانش آموزان و دبیران برگزار شد.

 

2- IMG_3555

امینی(بخشدار منطقه)، در این مراسم، با اشاره به بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران افزود: دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ اینکه چه بودیم؟ چه کردیم؟ چه می خواستیم؟ اکنون کجا هستیم؟وظيفه ما در حال و آينده چيست؟

 

لذا در اجرای برنامه های دهه فجر، ضرورت حفظ و حراست از اندیشه‌های امام(ره)، تبعیت از رهبری، استمرار انقلاب و آگاهی جوانان از اهداف و دستاوردهای نهضت امام(ره) باید مورد توجه باشد.

 

امینی، همچنین دانش آموزان را سرمایه های انقلاب دانست و با اشاره به توطئه های مستمر آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران، ضمن تشویق دانش آموزان به شرکت در را هپیمایی 22 بهمن گفت: حضور دانش آموزان در این راهپیمایی یأس و سرخوردگی   بیش از پیش استکبار جهانی را در پی خواهد داشت.

1 نظر
  1. ایرانی ـ کیاسری می گوید

    ما باید انچه در پیش بودیم را فراموش کرده و الان به فکر مناطق محروم مانند کیاسر باشیم و بجای ساختن ….. لوازم مورد نیاز برای درمانگاه … را تهیه کنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.