پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شرکت‌های تعاونی بخش دودانگه ساری مورد بازدید قرار گرفت

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران شرکت‌های تعاونی دهیاری بخش دودانگه، گرانول گستر شمال، شن و ماسه فریم و شرکت صنایع چوب فریم به بررسی مشکلات این شرکت‌ها پرداختند.

0

 

به گزارش گزارش پايگاه خبري چهاردانگه  به نقل از روابط عمومی اداره کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران صبح امروز 25 فروردین ماه علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ضمن بازدید از شرکت‌های تعاونی دهیاری بخش دودانگه، گرانول گستر شمال، شن و ماسه فریم و شرکت صنایع چوب فریم به بررسی مشکلات این شرکت ها پرداختند.

 

وی افزود: این بازدیدها به منظور بررسی فعالیت‌ها ارزیابی توانمندی‌های این شرکت‌ها و شناسایی نقاط ضعف و قوت و ارائه راه‌کارهای کاربردی برای توسعه و تقویت این مجموعه‌های تولیدی جهت ایجاد اشتغال انجام می‌شود.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران  تصریح کرد: حمایت از تولید داخلی و ارائه مشاوره های لازم در مورد روابط کار، تأمین اجتماعی، قوانین تعاون، دریافت تسهیلات و بررسی مشکلات منطقه‌ای و ارائه راه‌کارها در اولویت این اداره کل قرار دارد.

گفتنی است: در این بازدید علی عشوری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساری، بخشدار و فرمانده سپاه منطقه دودانگه نیز حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.