پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شجاعت و تواضع دو ویژگی‌ شاخص سردار سلیمانی بود

0

عبدالله ملکی یکشنبه شب در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد سعادت مهرآباد نکاء افزود: شهدا ناظر اعمال ما هستند و باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

وی ادامه داد : سردار سلیمانی، مرد متواضعی بود که سر تا پای وجودش ادب داشت و شجاعت و تواضع از ویژگی‌های مهم و شاخص این سردار بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت : سردار سلیمانی و شهدا، عاشق خدا هستند و پیامبر، اهل بیت و عاشورا دارند و ایمان و عشق بازی آنان با خدا مثال زدنی است.

ملکی با بیان اینکه این دنیا محل آزمایش و تکامل است و آمدیم تا به کمال برسیم ، افزود : شهدا برای به کمال رسیدن و تکامل با شهادت از هم سبقت می‌گرفتند و به همین دلیل ماندنی شدند.

وی با اشاره به بصیرت مردم ایران در شرایط مختلف ادامه داد : مردم با بصیرت ما در تشییع پیکر سردار سلیمانی، بصیرت و هوشیاری خود را به نمایش گداشتند و با زیبایی در شهرهای مختلف اهواز و مشهد که تاکنون پیکر سردار تشییع شد؛ وارد صحنه شدند و بصیرت خود را به جهانیان مخابره کردند.

ملکی گفت : حاج قاسم با از بین بردن داعش و جنایتکاران موجب اتحاد بیشتر در بین مسلمانان در اقصی نقاط جهان شد.

وی افزود : سپاه قدس با دارا بودن قدرت معنوی حضور همه جانبه دارد و در دفاع از مظلوم که سفارش اکید قرآن است در اقصی نقاط منطقه همچون لبنان، یمن و فلسطین می شتابد.

او ادامه داد : ما هر چه داریم از فرهنگ عاشوراست و روحانیون و علمای ما فرهنگ عاشورا را به درستی برای مردم تبیین کردند و شهدای ما هم با الگوبرداری از این فرهنگ، در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند و امروز هم در یمن، عراق به پشتوانه خدا و نظام جمهوری اسلامی می‌جنگند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.