پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شب هفتم محرم، شب ارج نهادن به مقام شامخ شهدا خواهد بود

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، سرگرد نبوی از شیوه نامه جدید یادواره شهدای بخش چهاردانگه خبر داد.
ایشان در حاشیه نشست مشترک اعضای ستاد یادواره شهدای بخش چهاردانگه که با حضور امام جمعه محترم بخش، بخشدار، مجموعه سپاه چهاردانگه و رئیس ستاد یادواره شهدای بخش پیرامون چگونگی برگزاری یادواره شهدای بخش در سال ٩٩ گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس #کرونا و رعایت هر چه بیشتر پرتکل های بهداشتی و عدم برگزاری تجمعات شیوه نامه جدید برگزاری این مراسم ابلاغ شد.
وی در ادامه افزود: همه ی وعاظ و سخنرانان و امامان جماعات در روستاهای بخش چهاردانگه شب هفتم محرم را در ارتباط با مقام شامخ شهدا و سیره و اخلاق ایشان و علی الخصوص شهدای بخش چهاردانگه اختصاص دهند.
سرگرد نبوی با بیان این نکته که یادواره شهدای بخش چهاردانگه امسال حال و هوای خاصی خواهد داشت گفت: همه ی وعاظ و روحانیون، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، هیات امنای مساجد و تکایا، اعضای محترم شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش چهاردانگه اجرای این شیوه نامه را در دستور کار خود قرار دهند.
ایشان در پایان ضمن تقدیر از همه دستندرکاران برگزاری مراسمات ایام محرم در روستاهای بخش اظهار داشت: شب هفتم محرم امسال شب شهدای والامقام بخش چهاردانگه خواهد بود و همه ی روستاهای بخش چهاردانگه در این یادواره شهدای بزرگ و معنوی شرکت خواهند کرد و امیدواریم این رسم شایسته مورد عنایات حضرت ولی عصر (عج) و نائب بر حقش قرار گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.