پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سیل از مشکلات زیرساختی رونمایی کرده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر یوسف نژاد پیش ازظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری در فرمانداری ساری با بیان اینکه حوادث مختلف همواره به کشور و استان آسیب می‌زند گفت: ستاد مدیریت بحران برای هماهنگی و برنامه ریزی پیشگیری و جبران خسارت‌ها تشکیل و فعال شده است.

وی با اشاره به وقوع سیل در استان گفت: سیل سبب رونمایی مشکلات در منطقه شده است و باید این مشکلات بررسی و رصد شود.

وی با اظهار اینکه یکی از شرایط و دلایل ایجاد سیل را تجاوز به بستر و حریم رودخانه‌ها بیان کرد و گفت: باید با عوامل تجاوز و تخریب برخورد قاطعانه و قضائی صورت گیرد.

یوسف نژاد خواهان تحقق وعده‌ها و مصوبه‌های جبران سیل در استان شد و گفت: متأسفانه هنوز اعتبار جبران خسارات بخش کشاورزی سال قبل محقق و جذب نشده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس آمادگی برای مقابله با بحران‌های بعدی را امری ضروری دانست و گفت: در ساری همزمان با واقعه سیل با بارش برف، رانش و غیره نیز مواجه بودیم بنابراین دستگاه‌های مسئول و مدیریت بحران باید هماهنگی و آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با تقدیر از نیروهای بسیجی، سپاهی و جهادی برای رفع مشکلات سیل زدگان یادآور شد: باید تجربه کسب شده توسط دستگاه‌های اجرایی حفظ و در حوادث مختلف اجرایی و عملی شود.

یوسف نژاد با اظهار اینکه بیش از ۲۰۰ سردهنه کشاورزی براثر سیل در مرکز استان آسیب دیده است خواهان تسریع در جبران خسارات بخش کشاورزی و باغی شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.