پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تجاوز به حریم نهر کشاورزی سبب آبگرفتگی یک روستای ساری در سیل شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی رضایی پیش ازظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری در فرمانداری، مواجهه شدن با بحران‌ها در همه مواقع لازم دانست و گفت: برنامه محوری سبب می‌شود تا همواره برای مقابله با بحران‌ها آمادگی داشته باشیم.

وی با اظهار اینکه دستگاه قضا برای برخورد با متخلفان ساخت و ساز در حاشیه رودخانه‌ها آمادگی کامل دارد تاکید کرد: نباید اجازه داد بستر و حریم رودخانه با ساخت و سازها مسدود شود و این کار قابل پذیرش نیست.

ویبا بیان اینکه در یکی از روستاها ستون خانه در داخل نهر کشاورزی بنا شده است گفت: این عامل سبب شد تا ۴۰ واحد مسکونی دچار آب گرفتگی شود.

رضایی همچنین با تاکید بر بازگشایی و مرمت راههای فرعی و اصلی در مرکز استان گفت: باید جاده‌های فرعی و روستایی مرمت شود و دوباره به حالت اولیه قبلی بازگردد.

فرماندار ساری، خواستار توجه و اعتبار ویژه برای جاده اصلی ساری – تاکام شد و گفت: همچنین لازم است نسبت به پرداخت خسارت سیل زدگان تسریع و تسهیل شود.

رضایی همچنین خواستار تشکیل به موقع کمیسیون‌های مربوط توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی شد و افزود: باید مسائل مربوطه به حوزه‌های مختلف در این کمیسیون‌ها بررسی و پیگیری شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.