پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سه نفر از مصدومان انفجار گاز در آمل فوت کردند

0

شب گذشته، آتش سوزی ناشی از نشت گاز در یک منزل مسکونی در روستای بوران از توابع شهرستان آمل رخ داد که آمبولانس های پایگاه های اورژانس آمل یک، ۲، سه و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بنا به اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران ۱۳ نفر در این حادثه دچار سوختگی شدند که از این تعداد یک نفر به صورت سرپایی مداوا شد و مابقی به بیمارستان سوختگی شهید زارع ساری منتقل شدند.

همچنین اورژانس مازندران سن این مصدومان را ۴۷ تا ۶۰ سال اعلام کرد.

دکتر عبدالرضا جعفری راد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از وقوع این حادثه آتش سوزی در روستای بوران آمل، ۱۲ مصدوم به بیمارستان شهید زارع منتقل شدند و اقدامات درمانی برای آنها انجام شد .

وی ادامه داد : اکثر این مصدومان با سوختگی بسیار شدید به این بیمارستان منتقل شدند و برغم تلاش های تیم درمانی سه نفر از این افراد فوت کردند.

به گفته رییس بیمارستان شهید زارع ساری این سه نفرا سوختگی پوستی ۱۰۰ و بیش از ۹۰ درصد و نیز سوختگی استنشاقی داشتند یعنی براثر هوای داغ و مواد سمی موجود در هوا دستگاه تنفسی آنها نیز از بین رفته بود.

جعفری راد  در خصوص وضعیت دیگر مصدومان این حادثه نیز گفت: بجز دو مصدوم که سوختگی کمتری دارند مابقی آنها دچار سوختگی ۶۰ درصد و ۸۰ درصد به بالا هستند که احتمال زنده ماندن آنها نیز اندک است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.