پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

“سه دقیقه با نشاط” در کلاس‌های درس مدارس منطقه اجرا شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، “سه دقیقه با نشاط” امروز چهارشنبه 8 اسفند 97 در تمام مدارس ابتدایی و دبیرستان‌های متوسطه اول دخترانه منطقه و به صورت نمادین در مدرسه ابتدایی فردوسی شهر کیاسر بشکلی زیبا و پرهیجان اجرا شد.

حامد خلیلی معاون پرورشی و تربیت بدنی در این اجرای زیبای دانش آموزان در دبستان فردوسی گفت: مدرسه بانشاط موجب باروری جسم و اندیشه کودکان و دانش‌آموزان می‌شود.

ایشان ادامه داد: نشاط و شادابی در مدرسه باعث رشد و تکامل همه ابعاد وجودی یک دانش‌آموز در بعد جسمانی، شناختی، عاطفی، اخلاقی و معنوی می‌شود. چنانچه یک بعد از این ابعاد دچار صدمه شود و یا مورد غفلت و فراموشی قرار گیرد، دانش‌آموز به توانایی‌ها و شایستگی‌های کامل دست نخواهد یافت.

معاون پرورشی اداره تصریح کرد: انسان شاداب، پویا و پرتحرک‌ به زندگی امیدوار است و برای رسیدن به اهداف خود سرسختانه تلاش می‌کند بر عکس انسان افسرده و اندوهگین ‌و بی‌تحرک، احساس خستگی، درماندگی و ناامیدی می‌کند و در برابر مشکلات، ناتوان و عاجز است و لازمه تحقق و ایجاد مدارس بانشاط، تغیر نگرش و نگاه نو و اهمیت دادن به ساختار قامتی و اصلاح حرکات اصلاحی در مدارس است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.