پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سه خانه در سیمرغ به سیل‌زدگان تحویل شد

0

یکی از این واحد مسکونی در شهر کیاکلا و ۲ واحد دیگر در روستای رکن کلا واقع است و مالکان آن هم مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

هزینه ساخت این سه واحد مسکونی را خیرین امیرکلا از توابع شهرستان بابل به مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تقبل و پرداخت کردند.

امام جمعه شهر امیرکلا در این مراسم با بیان اینکه برای ساخت این واحدها ۲۷۰ میلیون تومان هزینه شده است، گفت: ستاد بازسازی شهر امیرکلا با همت خیرین سه واحد مسکونی شهرستان سیمرغ را تکمیل و به مددجویان سیلزده کمیته امداد تحویل داده است .

حجت الاسلام عباس بابائیان با اعلام اینکه شهر امیرکلا ۸۰ واحد مسکونی سیلزده را طی ۲ ماه بازسازی کرده است، افزود که این تعداد واحدها با همت ۷۰۰ نیرو بازسازی شده است .

وی گفت که خیران برای مالکان این واحدهای مسکونی ۶ تخته فرش و ۶ تخته پتو هم خریداری کرده و تحویل دادند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران هم در این مراسم گفت: حجم زیاد آب رودخانه ها از جمله رودخانه تلار اوایل فروردین امسال باعث جاری شدن سیلاب در برخی از شهرستان ها و روستاهای مازندران شد که خسارت سنگینی را به بار آورد .

مهدی رازجویان افزود: خوشبختانه بعد از وقوع سیلاب شاهد همدلی و وفاق بین مردم و دستگاههای اجرایی برای مهار سیل بوده ایم و همین وفاق و همدلی باعث شد تا شهروندان در این سیلاب کمترین آسیب را ببینند.

وی ادامه داد: به نظرم وقوع سیلاب یک آزمون الهی بود که روحیه جهادی همه باعث شد تا در این آزمون سربلند فائق آئیم .

فرماندار سیمرغ هم در این مراسم با بیان اینکه در سیلاب اواخر سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در این شهرستان آسیب دید ، افزود : در سیلاب ۱۴۰ واحد مسکونی صد در صد تخریب شد که از این تعداد تاکنون ۵۱ واحد به بهره بر داری رسید .

مجتبی حبیب نژاد روشن با اعلام اینکه ۹۰ درصد واحدهای تخریبی سیلزده تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد ، افزود : با همت خیرین و بسیج سازندگی روند ساخت واحدهای مسکونی مطلوب است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.