پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سند واگذاری 72 هکتاری مجتمع دامپروري کوثر در چهاردانگه

فرماندار ساري گفت: در حوزه کشاورزی و دامپروری، سند واگذاری 72 هکتاری مجتمع کوثر برای دامپروری 2 هزار راسی را داشتیم که با حضور وزیر جهاد کشاورزی در چهاردانگه بزودی اجرا خواهد شد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری مرکز استان، نشست “حرکت هدفمند در زمینه توسعه پایدار “با بهره گیری از خرد جمعی شخصیت ها و نخبگان و صاحب نظران در جهت برنامه ریزی با حضور جواد واحدی فرماندار مرکز استان و مدیران دولتی و خصوصی، شخصیت های فرهنگی، اقتصادی و تجاری، اجتماعی، نظام مهندسی، خیرین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

در این نشست که گام اول همدلی و همسویی درراستای توسعه شهرستان ساری برداشته شد، جواد واحدی فرماندار شهرستان ساری ابراز داشت: ساری برای توسعه و رشد نیاز به همگرایی و همسویی دارد همتی که همیشه در سال های قبل در گام بعدی به گل می نشست.

 

وی بار دیگر با تاکید برهمدلی مدیران ساروی، فضای توسعه ایی و رشد عمرانی و اجتماعی ساری را بسیار عالی برشمرد و اظهار داشت: در حوزه کشاورزی و دامپروری، سند واگذاری 72 هکتاری مجتمع کوثر برای دامپروری  2 هزار راسی را داشتیم که با حضور وزیر جهاد کشاورزی در چهاردانگه بزودی اجرا خواهد شد.

 

واحدی به پروژه “ساری قطب گردشگری شمال کشور ” در افق 1400 اشاره کرد و بیان داشت : ساری جدای از دیگر شهرهای زیبا و توریستی شمال، بدلیل مسافت زیاد دریا تا چهاردانگه و برخورداری از مواهب گوناگون طبیعی ، باایجاد زیر ساخت های مختلف، ظرفیت و توانمندی قطب گردشگری شمال کشور رادارد.

 

این مسئول دولتی به فعالیت های مهم عمرانی و فضای عمومی شهری اشاره نمود و گفت: در حال حاضر در شهرستان ساری بدور از هرگونه مسائل حاشیه ایی شاهد پروژه های بزرگ عمرانی هستیم که بسیار بارزش و جای تقدیر دارد.

 

وی به گفته های آیت الله طبرسی مبنی بر تعامل و همگرایی بین مسئولین شهری ساری اشاره نمود و ابراز داشت: این اتحاد جای خرسندی دارد و رشد شهری در ابعاد مختلف ،رضایتمندی شهروندان را به همراه خواهد داشت ونوید بخش همراهی مردم با مسئولین می باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.